Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by HHansen »

nanna1979 wrote:Øj de er lækre begge to :elsk: :elsk:

Jeg har kun 4 grise tilbage, det er sgu lidt trist :oeje:


Det var godt nok ikke mange i forhold til hvad du har haft.. er de kommet videre til andre ejere, eller har du også haft dødsfald? Eller er det lidt af hvert?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by nanna1979 »

HHansen wrote:
nanna1979 wrote:Øj de er lækre begge to :elsk: :elsk:

Jeg har kun 4 grise tilbage, det er sgu lidt trist :oeje:


Det var godt nok ikke mange i forhold til hvad du har haft.. er de kommet videre til andre ejere, eller har du også haft dødsfald? Eller er det lidt af hvert?

Primært dødsfald :graed: :graed: Og så er jeg holdt op med at tage så mange grise ind.
Mange af mine grise har jo levet et hårdt liv, inden de kom til mig, så deres problematikker kommer jo desværre pludselig frem :nej:

Til gengæld har jeg lige oplevet at have unger igen - også på en hun en jeg fik drægtig ind
Image
De har fået gode hjem, så jeg har mormut tilbage, samt Bøvs, Frk. Himmelblå og Oda :elsk:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by 99E »

Der dukkede lige en dags sommervejr op!
What?!

Sommervejr: 6-7 grader og solskin...
Image

I morgen står den tilsyneladende på 17 m/s og regnvejr... :brok:
Det er ikke solcreme, vi bruger mest af for tiden.
Og jeg har ikke pakket hverken overtræksbukser eller vinterjakke ned....
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by udlandet »

Frivilligt arbejde gör ondt, men sjovt var det. Og jeg havde passende fri til da Helloween startede :heidio:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by misssophie »

er død i skroget efter maling og hø-høst

skal vist have en slappe af-weekend
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by aribeth »

Yay! i dag går Keld på ferie og så skal der familiehygges i 14 dage... yay!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by Godzilla »

Ferie :jeanie:

Der renoveres skur (billeder af før og efter vil dukke op senere) og hygges med æsler. :elsk:

Daisy & Nikos går her i Ballerup hos nogle virkelig søde mennesker. Jeg er SÅ glad for det sted. Rositta går stadig i Kirkerup, men jeg flytter hende hen til De Små, selvom hun nok ikke trives lige så godt sammen med dem som nu, der hvor hendes bedste ven er. Men jeg må nok hellere tænke på mit helbred, så det må blive sådan.

Og til efterået regner jeg med at jeg kan få lavet lidt mere haveindretning. Det har ikke rigtig været muligt i alt det byggerod. Det glæder jeg mig til.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by misssophie »

har været på arbejde, set film, ædt ostepops, siddet i drivhuset, og ellers bare lavet mindst muligt, hvilket jeg har tænkt mig at fortsætte med resten af dagen...
Misssophie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har fundet den fineste ponysadel på den engelske ebay. Ejeren vil gerne sørge for, at den kommer med til Vallensbæk til Mounted games VM her lige om lidt, men jeg kender tilsyneladende ingen derovre og hvis jeg selv skal hente den kommer det jo næsten til at koste 1000 kr ekstra. Nogen af jer der kender nogen?
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Det første halve år er gået - og nu er det JULI :-)

Post by 99E »

Vi har været på hundeluftetur i solskinnet...
Egentlig truede vejrudsigten med regn og nederenhed hele weekenden - men vejrudsigter heroppe skifter nærmest fra time til time - og i hvert fald ofte fra dag til dag. Så pludselig er der uventet sommeragtighedsvejr!
(Sommeragtighedsvejr betyder bare at det er solskin, ikke blæser for meget og nærmest føles lunt - fx ved at det er ca. 9 grader udenfor...)

Det er altså LIDT luksus at have sådan noget lige uden for døren...
Image

VI har det så ikke lige uden for døren - vi bor i blokkene i baggrunden til højre... Men bag os (da vi tog billedet) er der en stak huse og en legeplads.

Om lidt står den på får og kål i karry til aftensmad - og i morgen på fisketur og kortspilsaften. :jeanie:

Godzilla wrote:Daisy & Nikos går her i Ballerup hos nogle virkelig søde mennesker. Jeg er SÅ glad for det sted. Rositta går stadig i Kirkerup, men jeg flytter hende hen til De Små, selvom hun nok ikke trives lige så godt sammen med dem som nu, der hvor hendes bedste ven er. Men jeg må nok hellere tænke på mit helbred, så det må blive sådan.

Jeg synes det lyder fornuftigt at prioritere at Rosita kan stå et GODT sted (selvom det måske ikke er PERFEKT efter hendes mening) når det øger chancen for, du "holder til det".
Det er da noget hat at have æslerne spredt flere forskellige steder hen, når først det bliver efterår og vinter!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply