Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Juni!

Post by nanna1979 »

Hvad sker der lige for, at man får halsbetændelse om sommeren :mettebo: :mettebo:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

En af de gode: http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... is/331771/

Det lyder da godt: Smuk og stort gående RDH hoppe med en masse kapacitet, og uden tvivl potentiale til M-klasser.


Hun sælges til let ridning eller som avlshoppe :viben: :viben: :viben:
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Juni!

Post by nanna1979 »

udlandet wrote:En af de gode: http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... is/331771/

Det lyder da godt: Smuk og stort gående RDH hoppe med en masse kapacitet, og uden tvivl potentiale til M-klasser.


Hun sælges til let ridning eller som avlshoppe :viben: :viben: :viben:

WOOT :plop:

jamen altså :minna:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni!

Post by Frieser9460 »

Suk, jeg føler, "nogen" er ude efter mig lige p.t.... :oeje:

Først gik bilen i stykker - den havde smeltet topstykket.

Så fik Rokki, min gamle birmakastrat, blodøre og øregangsbetændelse, som han stadig er i behandling for, og jeg tror desværre, vi må omkring Dr. Dyr endnu en gang for at få øret tappet.

Og nu har jeg så ét stk. "duknakket" pony, som helst ikke løfter sit hoved over vandret. Hvad pokker der er galt, har jeg ingen anelse om. Det startede i fredags, og han er p.t. på smertestillende. Der har været en lille bedring at spore henover weekenden, men hvis han ikke er normal igen indenfor de næste par dage, så må jeg ud og have fat på en kiropraktor. Puh... bare, det ikke er noget alvorligt...

Oven i det hele er jeg ved at gå ned med stress over, at vi allerede på onsdag får gæster fra udlandet, og vores hus fra da af vil være "invaderet" de næste 1½ uge. Sådan noget er jeg slet ikke god til, men det er jo familie (kærestens niecer), så jeg kunne aldrig nogensinde drømme om at sige nej til, at de må bo her.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Juni!

Post by KatieKat »

Jeg skal flytte i morgen. Måske skulle jeg overveje at blive færdig med at pakke...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

KatieKat wrote:Jeg skal flytte i morgen. Måske skulle jeg overveje at blive færdig med at pakke...

Det lyder som en god ide`Bornholm nu?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Juni!

Post by KatieKat »

udlandet wrote:
KatieKat wrote:Jeg skal flytte i morgen. Måske skulle jeg overveje at blive færdig med at pakke...

Det lyder som en god ide`Bornholm nu?


Nemlig.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

KatieKat wrote:
udlandet wrote:
KatieKat wrote:Jeg skal flytte i morgen. Måske skulle jeg overveje at blive færdig med at pakke...

Det lyder som en god ide`Bornholm nu?


Nemlig.

Herligt. Jeg smider lige mit telefon nr i en pm. Jeg bor 17 km för Ystad (Mod Malmö) Det er sket at folk ikke har nået färgen og behöver overnatning eller andet. Det kan väre rart med en livline. God flytning.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Juni!

Post by KatieKat »

Det er virkelig sødt af dig. Tak skal du have.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Godt nok er vejret godt heroppe i dag - solen skinner og flere af børnene har været ude i frikvarteret uden jakke på.
Men... Lige nu trækker Danmark altså liiiidt... For...:

Ponyerne er landet på klippen!
Image

*savn*
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply