Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Stimata Doamna wrote:Helle Thorning sagde på et tidspunkt, at Danmark skulle bruge lånemulighederne hos Den Europæiske Investeringsbank - det kunne man passende gøre til opførelse og renovering af skoler. Når vi giver lån til samme område i Irland, Østrig, UK og Rumænien, kan vi vel også gøre det i DK.

Tjah. Det hjælper bare ikke Grønland, der ikke er medlem af EU... :-?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Der er ikke noget til hinder for at låne penge til Grønland. Vi finansierer også skoler i Serbien...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Stimata Doamna wrote:Der er ikke noget til hinder for at låne penge til Grønland. Vi finansierer også skoler i Serbien...

Og der er ingen krav om at landet skal have fx en sund økonomi? :anonym:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Nej, projektet skal have en sund økonomi. Ellers kune vi jo ikke låne penge til Grækenland, vel :anonym:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni!

Post by Ane »

Jeg har også lige powershoppet - en sikkerhedsvest. Selv om hesten opfører sig eksemplarisk så vil jeg gerne have en vest til når vi skal til 3. gear + springning og når vi skal ned til Liv og ride. Jeg har jo ingen ide om hvordan Regina opfører sig på udebane.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Juni!

Post by Lena »

Jeg har også powershoppet i dag...... 9m2 gummimåtter som er placeret foran leddet.........
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni!

Post by Ane »

bliver de ikke glatte?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni!

Post by Frieser9460 »

misssophie wrote:for pokker da, stakkels lille fyr.

håber ikke det er alvorligt.....

har du fået fyldt huset med folk Frieser?

lad nu være at have alt for høje krav og forventninger til jer selv,- det er krævende at have gæster i så lang tid, så sørg for at tage det så roligt som i kan...


Yup, huset er fyldt med gæster... og de laver hele tiden om på deres planer, så det er til at blive rundtosset af! :-o Må indrømme, at jeg ind imellem føler mig lidt "umyndiggjort" i mit eget hjem... men det er ellers søde mennesker, og det er jo kun en uge mere, så jeg overlever nok. :linski:

I morgen tager hele kylleret - inklusive kæresten og jeg - i Jesperhus Blomsterpark. Det skal nok blive hyggeligt. :-)

Og så er jeg bare så GLAD i dag!! Ovenpå uvejret her først på aftenen, løb alle hestene rundt og legede... og Jack travede og galoperede frejdigt rundt samme med de andre MED HØJT LØFTET HOVED!! :jeanie:

Jeg ved selvfølgelig godt, at det hovedsageligt er det smertestillende, men for pokker da, hvor var det dejligt at se. Det var faktisk lige før, det gav vand i øjnene...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Juni!

Post by Godzilla »

Friser: Det var godt at høre!

I øvrigt: da jeg boede på Bornholm kom folk i hobetal om sommeren. Vi havde nærmest pensionat hele juni, juli og august. For ikke at gå helt ned med stress og for at nå at lave ting og sager som jo også skulle passes, viste jeg gæster hvor mad osv var og så måtte de selv sørge for at få mad når de var sultne. Aftensmad spiste vi sammen og der var turnus på madlavningen til det. De kunne låne bil eller cykel hvis de skulle ud og se og jeg ikke havde tid til at tage med. Jeg gik ud til dyrene når jeg ikke gad at høre på mere snak. Næsten alle tog det pænt.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Juni!

Post by Lena »

Ane wrote:bliver de ikke glatte?


Nej, det bliver slet ikke glatte........ Der skal bare fyldes lidt grus ovenpå!

http://www.heidisrideudstyr.dk/index.php?id=686
Post Reply