Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Juni!

Post by Godzilla »

Øv, Udland. At vidne i retten er ikke lige noget for en med Asperger!!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Godzilla wrote:Øv, Udland. At vidne i retten er ikke lige noget for en med Asperger!!

Nej, det er det virkelig ikke. Men vi må have hjälp fra de kloge. Men hele landet går på standby indtil august om et öjeblik :mur: Jeg har lige afbestilt hotellerne til vores ferie, det er heller ikke sjovt for ham!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Juni!

Post by Pia »

øv Udlandet. Jeg håber I løser det på bedste vis.

Kram til dig!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Det er en hård tid, I går i møde, Udlandet, jeg håber, at I kommer godt igennem!

Vi har besøg af DGI's verdenshold, dvs. vi har to gymnaster boende. Den ene var barselsvikar sidste år på den efterskole, hvor datteren tager på næste år, så vi har lige fået en masse tips :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Sommerferien startede spændende.
Jeg var på vej hjem ved 21:30-tiden, og da jeg kom op ad "vores" vej, var der fyldt med parkerede biler, tilskuere og alt muligt. De holdt og kiggede over mod fjeldet - hvor jeg ikke umiddelbart kunne se "noget".

Forsamlingen af naboer på parkeringspladsen + Mikkel og Sheila på altanen kunne hurtigt oplyse mig.
Dette er hvad der skete:
Image

En lille flok vandrere havde tydeligvis været lidt for friske i deres tro på egne evner til at finde vej hen ad Store Malene.
Jeg ved ikke liiige hvad de havde tænkt - de kan ikke have haft vandrekort med og de havde ikke en stedkendt guide med sig.
Men SKAL man strande på en stejl fjeldside (man kan ikke uden videre komme ned ad Store Malene på denne her side...!) så er det da smart nok at gøre det inden for bygrænsen...

Man kan ikke se, hvor stort fjeldet er på billedet.
Det man kan lidt bedre få fornemmelse af her:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151664670178044&set=vb.820503043&type=3
(Det er filmet med håndholdt kamera fra altanen, såeh... Det ryster lidt ind imellem.)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Nogle gange vil jeg faktisk helst IKKE vide, hvad folk liiiige tænkte på.......
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni!

Post by misssophie »

sikke nogle fjolser...

er der for øvrigt nogen af jer strigler (eller andre der måske læser med ) -der har en 2 eller 3 furet traktor plov stående til en billig penge
(helst sjælland) ???

-bare noget der kan holde til at vende en tønde land om året, så vi kan holde vores jordfold som jordfold

i så fald er jeg bestemt interesseret,- send mig en pb


idag står på kigning på pillefyr, hente smertestillende til lillefis som blev steriliseret igår, samt spule terasse og skrue nogle plantekasser sammen...

ha´en god dag!
Misssophie
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Juni!

Post by Nina »

Imponerende skarpt billede, 99E.

OG jeg skulle hilse fra min gemal og sige, at det er flot filmet med et håndholdt kamera med den kraftige zoom.
Hvad er det for et kamera, spørger min "fotonørd"?

Ang. "stuntet" på fjeldet? :doed:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Juni!

Post by Nina »

Hej 99E.
Bare et gæt for sjov:
Det er enten et Sony Cybershot HR100V eller et Canon SX40 ?
Mvh Jes, Nina´s mand.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juni!

Post by HHansen »

Vi skal ud at spise i dag - det gør vi altid når én af os har fødselsdag - og det er godtnok over 1 måned siden at kæresten havde men det kunne ikke blive før nu.
Det er altid hemmeligt for den anden hvor vi skal hen - så det eneste jeg ved er at vi skal afsted ved 15 tiden og at vi ikke kommer hjem før i morgen.

Glæder mig helt vildt :jeanie: :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply