Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni!

Post by misssophie »

totalt til lykke! hvilken lettelse det må være, især når du var så usikker på resultatet

her på Stevns har jeg haft dagens lille succes med fedeberg aka Lukas...

jeg træner jo meget noget så simpelt som at gå med ham, da han slet ikke har styr på hverken stop, gå, bak, drej mod mig, drej væk fra mig, lad være at skride fra mig, lad være at bruge dit hoved som rambuk, osv osv osv

det går bestemt fremad under træningen, men der var totalt break through idag, da jeg inde på jordfolden gik uden snor.
han kunne det hele! helt uden at tøve, og vi trænede koncentreret i ca 10 minutter,- til perfektion! aldrig har han gået så pænt!!!
Drengens problem er åbenbart at være i snor?!!

nu må jeg bare lære omverden at det er ok at gå tur med løs hest på veje og stræder,-det kan godt være at det bliver vanskeligt... :viben:
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

aribeth wrote:Jeg vil bare lige blære mig herinde også... 12 i danskeksamen mundtlig og 10 i skriftlig dansk!

JA!

STORT TILLYKKE!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Juni!

Post by Pia »

aribeth wrote:Jeg vil bare lige blære mig herinde også... 12 i danskeksamen mundtlig og 10 i skriftlig dansk!

JA!



Tillykke! Hvor er det superflot og godt gået :jeanie:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Tillykke, Katrine! Det er bare så godt!!

Hvis Lukas blot er halvt så godt opdraget som mange af de hunde, der løber i vores skov, burde det ikke blive noget problem at overbevise omverdenen :-)

Jeg har fået fjernet en cyste i brystet her til morgen. Det var ikke sjovt, men heldigvis var det hurtigt overstået.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni!

Post by misssophie »

øv Randi,- det kan man da få sved på panden over...
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Ja, især når der er over 20 grader om morgenen.... :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni!

Post by misssophie »

:hhansen: :viben:
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Juni!

Post by Godzilla »

Tillykke Katrine :katiekat: :katiekat: :katiekat:

Randi: Det lyder ikke rart!! :ked:

Her er der udu i stofskiftet. Pisseirriterende. Jeg stønner som en gammel blæsebælg bare jeg går omkring. Og jeg tror sgu at mine øjne er ved at vokse ud af hovedet. Det føles som om de bliver trykket udad. Jeg ender med at ligne en skrubtudse hvis det ikke holder op. Øv, jeg gider ikke at blive gammel og affældig. :-(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Juni!

Post by Lena »

Det lyder da mega ubehageligt, Godzilla.......... kan du ikke få en henvisning til en stofskifteekspert, så I kan få styr på det.....
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Godzilla wrote:Tillykke Katrine :katiekat: :katiekat: :katiekat:

Randi: Det lyder ikke rart!! :ked:

Her er der udu i stofskiftet. Pisseirriterende. Jeg stønner som en gammel blæsebælg bare jeg går omkring. Og jeg tror sgu at mine øjne er ved at vokse ud af hovedet. Det føles som om de bliver trykket udad. Jeg ender med at ligne en skrubtudse hvis det ikke holder op. Øv, jeg gider ikke at blive gammel og affældig. :-(

DU bliver aldrig gammel og affældig! Men til lægen skal du!!
Post Reply