Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Godzilla wrote:Tillykke Katrine :katiekat: :katiekat: :katiekat:

Randi: Det lyder ikke rart!! :ked:

Her er der udu i stofskiftet. Pisseirriterende. Jeg stønner som en gammel blæsebælg bare jeg går omkring. Og jeg tror sgu at mine øjne er ved at vokse ud af hovedet. Det føles som om de bliver trykket udad. Jeg ender med at ligne en skrubtudse hvis det ikke holder op. Øv, jeg gider ikke at blive gammel og affældig. :-(

DU bliver aldrig gammel og affældig! Men til lægen skal du!!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Juni!

Post by Godzilla »

udlandet wrote:
Godzilla wrote:Tillykke Katrine :katiekat: :katiekat: :katiekat:

Randi: Det lyder ikke rart!! :ked:

Her er der udu i stofskiftet. Pisseirriterende. Jeg stønner som en gammel blæsebælg bare jeg går omkring. Og jeg tror sgu at mine øjne er ved at vokse ud af hovedet. Det føles som om de bliver trykket udad. Jeg ender med at ligne en skrubtudse hvis det ikke holder op. Øv, jeg gider ikke at blive gammel og affældig. :-(

DU bliver aldrig gammel og affældig! Men til lægen skal du!!


Optimist Udland. :heidio:

Jeg har haft Basedow i 15 år, så det med stofskiftet er ikke noget nyt. Lige nu er der udu i det og det tager noget tid at få justeret medicinen ind. Min læge har skrevet speciale i stofskifte, så der er jeg heldig. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Så blev det da vist lige tordenvejr...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juni!

Post by HHansen »

Hvordan kan det være at ting altid kommer i hobetal?
Min datter skulle se på en lejlighed i mandags - mens vi ventede på udlejer (der var en snotskovl der aldrig kom) fik hun besked om 2 andre lejligheder hun så kunne se om eftermiddagen.
På vej ud for at se dem, får hun besked om at hun er nr 8 i kø til en lejlighed i boligforeningen. Så den siger hun ja til, i forventning om at hun ikke kommer i betragtning.
Hun vælger én af de lejligheder vi så mandag og søger om at få den - og hun får den så. :jeanie: Lejekontrakten kom igår - og i dag får hun besked fra boligforeningen om at den lejlighed hun var nr 8 til er hendes hvis hun vil have den!! :plop:
Så nu skal vi se den i morgen... Og så må hun jo springe fra den hun havde valgt i mandags hvis den nye her er bedre...

Men det stakkels barn er jo helt rundt på gulvet nu, den hun havde valgt er dødlækker og ligger smukt op af skoven - med 2½ km til hendes uddannelsessted.
Den nye ligger ikke så smukt, men er kun 1,2 km fra skolen.... Og tættere på indkøb. Men knap så godt indrettet efter hvad vi kan se på tegningerne. Til gengæld er den 200,- billigere hvilket jo betyder noget i en studerendes budget.
Bliver spændende at se den i morgen.
Og så glæder jeg mig til valget er truffet så jeg ikke skal fræse til Odder hele tiden :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juni!

Post by HeidiO »

Det er da lækkert at det hele kommer nu, inden hun er flyttet ind. Mere ærgerligt er det, hvis den lejlighed man bedst kunne tænke sig dukker op, når man har flyttet alting ;-)
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Juni!

Post by HHansen »

HeidiO wrote:Det er da lækkert at det hele kommer nu, inden hun er flyttet ind. Mere ærgerligt er det, hvis den lejlighed man bedst kunne tænke sig dukker op, når man har flyttet alting ;-)


Dét har du helt ret i :-)
Og jeg håber bare at valget er let når hun har set den i morgen...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Morgenmad med yndlingsklassen, som jeg bliver halv klasselærer for næste år :elsk: - tjek!
Afslutning med hele skolen :katiekat: - tjek.
Trøste tårevædede elever, der tog afsked med en kammerat, der flytter til DK :graed: - tjek.
Sende mail til forældre i klassen om at deres børn har stortudet :kindkys: og med "sommerferielektier" :anders: - tjek...!

Nu: Rydde skab og hylder, så de er klar til et nyt skoleår. :linski:
Senere: Afslutningsgrillhygge med alle kollegerne. :aribeth:
Derefter:

:jeanie: SOMMERFERIE!!! :jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni!

Post by aribeth »

måsaralla
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Med 2 z'er - og ellers som du allerede skrev. :-)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Herlig dag med min mormor :elsk: Men så brevet i postkassen da vi kom hjem- Min stakkels Asperger sön skal vidne i retten. Hans kammerat knaldede en anden en på skrinet i april måned. Årsag, ham den anden havde igen raget på hans 12 årige söster. Iövrig har han så også väre på en anden 12 årig. (Han er 16) Vi vil köre til retten på mandag og spörge om vi kan se en retsal, det vil nok hjälpe på det. Og det der med at jeg skulle på ferie i Holland, glem det :brok: Dårlig planlagt retsag.
Post Reply