Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Tidligt hjemme fra Copenhell i går. Moses Hansen og hans Djarling käreste sendte vand ned, hold da op drengene var våde. Tror aldrig at sko bliver sko igen!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni!

Post by Stimata Doamna »

Vi fik besøg i stalden i dag. Et par, som boede i samme bygning som os indtil 2004. De flyttede først, og jeg løb tilfældigt på hende i et supermarked i nærheden af stalden for et par måneder siden. Deres dreng har været fascineret af heste, siden han var lille, men der er ikke nogen rideskoler i nærheden, så jeg sagde, at de da bare kunne komme forbi en søndag eftermiddag. Det gjorde de så i dag. Alfa blev klappet og nusset af begge børnene, og så blev hun sadlet op. Hun var ikke så begejstret som drengen, men hun tog 3 runder på ridebanen i 30 graders varme i stiv arm - og meget forsigtigt for ikke at komme til at tabe knægten. Så blev hun trukket i stalden, børstet, klappet og fodret.

Dejlig dag :jeanie:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juni!

Post by HeidiO »

Stimata Doamna wrote:Vi fik besøg i stalden i dag. Et par, som boede i samme bygning som os indtil 2004. De flyttede først, og jeg løb tilfældigt på hende i et supermarked i nærheden af stalden for et par måneder siden. Deres dreng har været fascineret af heste, siden han var lille, men der er ikke nogen rideskoler i nærheden, så jeg sagde, at de da bare kunne komme forbi en søndag eftermiddag. Det gjorde de så i dag. Alfa blev klappet og nusset af begge børnene, og så blev hun sadlet op. Hun var ikke så begejstret som drengen, men hun tog 3 runder på ridebanen i 30 graders varme i stiv arm - og meget forsigtigt for ikke at komme til at tabe knægten. Så blev hun trukket i stalden, børstet, klappet og fodret.

Dejlig dag :jeanie:


Pænt af gammelhesten at være forsigtig, selv om begejstringen var til at overse :heidio:
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Nu ved jeg ikke en skid om det....Grønland og Shit. Men er det ikke dansk?? Bør DK ikke sørge for at skyde nogle penge i fremtiden for grønland???

Hvis Grønland og Danmark var på Facebook, ville deres forholdsstatus være: It's complicated...
Grønland er en del af Rigsfællesskabet, men har selvstyre. Det betyder at der er nogle områder, der er hjemtaget (=Grønland roder selv med det) og visse, der ikke er (= Danmark bestemmer og betaler...).
Skoleområdet er hjemtaget. Ellers ville Danmarks resultater i de der PISA-målinger også se noget værre ud... -poogift
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni!

Post by aribeth »

Jeg vil bare lige blære mig herinde også... 12 i danskeksamen mundtlig og 10 i skriftlig dansk!

JA!
Raxacoricofallapatorius
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Juni!

Post by sinesmølf »

Totalt meget tillykke!!!!

Jeg syntes det er så vild at få 10 i noget som helst skriftligt, sejt !!

har du så ferie, jeg glæder mig så meget til at være færdig med eksamener.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juni!

Post by HeidiO »

aribeth wrote:Jeg vil bare lige blære mig herinde også... 12 i danskeksamen mundtlig og 10 i skriftlig dansk!

JA!

¨
Stort tillykke :fest: :fest: :fest:
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni!

Post by aribeth »

Tak!

Jeg skal lige have psykologien med... på mandag i næste uge! Så er der forhåbentlig ferie!

Jeg er helt vild... især over det der 10-tal! for jeg havde virkelig fået bildt mig selv ind at det var vildt dårligt det jeg havde lavet og mente jeg ville dumpe... jeg brød fuldstændig sammen da de sagde 12 først og så sagde 10... det var fedt! og vi havde simpelthen bevæget os på sådan et højt niveau at lærere var meget meget imponerede!
De mente det var bachelormateriale! HURRA!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Juni!

Post by lonek »

Total godt gået Aribeth! :sanne: Det må føles specielt rart, når dine forventninger var så langt fra.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni!

Post by Ane »

Tillykke! :askepot:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply