Juni!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Underlig dag. I dag er det et år siden at min far döde. Tid er underligt, virker som länge siden og samtidig som det var i går. Men da min fars motto var: En glädens dag kommer för en sorgens dag, så välger jeg at gläde mig over min söns födselsdag.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juni!

Post by annetteB »

jeg har leget i min have idag. For at citere en af mine stamkunder, som har en smuk og sammenvokset ældre have så skal "vi, der planter med skohorn jo glæde sig, hvis der endelig er noget der er gået ud - så har vi endelig plads til noget nyt!"
Og i foråret frøs min ene dværghortensia væk - så nu blev der plads til en ekstra rosa astilbe og 6 mauvefarvede staudesalvie.
:fest:

Har tillige priklet masser af selvsåede persilleplanter ud og plantet min squash ud.
Og vandet rabarber og kysset havens første rose, som sprang ud idag.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

annetteB wrote:jeg har leget i min have idag. For at citere en af mine stamkunder, som har en smuk og sammenvokset ældre have så skal "vi, der planter med skohorn jo glæde sig, hvis der endelig er noget der er gået ud - så har vi endelig plads til noget nyt!"
Og i foråret frøs min ene dværghortensia væk - så nu blev der plads til en ekstra rosa astilbe og 6 mauvefarvede staudesalvie.
:fest:

Har tillige priklet masser af selvsåede persilleplanter ud og plantet min squash ud.
Og vandet rabarber og kysset havens første rose, som sprang ud idag.
:elsk:

Ja, det kan väre godt for noget at noget dör. Men jeg har faktisk nok lige lidt for meget. Isär roser :ked:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni!

Post by udlandet »

Skånske palmer
Image

Fantastik sted, 4 km fra hvor jeg bor:


Image

Men ved ikke helt hvad de vil sige denne denne reklame for deres palmer i dagens avis:
http://www.expressen.se/kvp/steffen-sal ... kenhotell/
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni!

Post by Frieser9460 »

Dejlige billeder, Udlandet. Det ser lækkert ud. :-)

Jeg er et nervevrag... Sidder og venter på Dr. Dyr, som skulle have været her for 10 minutter siden. Hun må altså godt komme nu... Er bekymret for min lille ponybaby. Han vil ikke rigtigt løfte sit hoved og hals højere end vandret. Meget mystisk, for ellers virker han sådan set ret normal... Og jeg kan ikke finde hævelser eller ømhed lige umiddelbart, når jeg mærker og klemmer på hals og nakke... :ehh:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni!

Post by aribeth »

uf... det lyder ikke rart Frieser... men det kan vel også være skulder eller ryg-relateret hvis det er!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Juni!

Post by Lena »

Hvad sagde dr. dyr, Louise??
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Juni!

Post by Intunia »

Er det her ikke den skole som de 2 Grønlandsfarere Ninie og Mikkel arbejdede på?
http://sermitsiaq.ag/narsap-atuarfia-faar-doedsstoedet
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Juni!

Post by 99E »

Intunia wrote:Er det her ikke den skole som de 2 Grønlandsfarere Ninie og Mikkel arbejdede på?
http://sermitsiaq.ag/narsap-atuarfia-faar-doedsstoedet

Nope - det der er skolen i Narsaq.
Vi arbejdede på skolen i Qaqortoq.

Men Narsap Atuarfia er... Noget plaget af radon og skimmel. Der var adskillige indlæg i fagbladet om det...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply