Bedstevenner.....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Bedstevenner.....

Post by Annemaja »

Hestebasser kan åbenbart opleve love at first sight på venskabsbasis :elsk:

Min børste Beethoven og hans bedsteven Lillemand, så hinanden en nanodel af et sekund da de mødtes - og så har de været et tospand siden. De leger, spiser, sover og er søde og frække sammen døgnet rundt :-)

Image

Image


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Bedstevenner.....

Post by Pia »

Søde!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Bedstevenner.....

Post by Annemaja »

Ja de er rigtigt søde..... så skal jeg bare have hentet Lettir - Fryns savner ham :-) Jeg bliver vist forevigt dårlig til det der med ikke at have hestene - selvom jeg egentlig ikke gider det så meget mere...... :wow:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Bedstevenner.....

Post by Lena »

Nåååårh...........
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Bedstevenner.....

Post by Pia »

Er Lettir nu også væk? (Så længe det varer altså, hvis han skal hjem igen :-) )

Det bliver da vist godt med noget stabilitet og ro for jer snart, I har da efterhånden haft et hektisk år, både to og firbenede :-o

Kram og god vind med det hele :-)
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Bedstevenner.....

Post by Annemaja »

Jeps Pia.... Han var faktisk sat til salg, og jeg fik en del henvendelser - men følte mig usikker - så en god bekendt, som han kender og som har haft ham opstaldet har lånt ham. Skulle have været meget længere - men så fik hun lige den idé, at hun ville købe ham - meget billigt, med medflg passier sadel gratis inkl. - og på afbetaling med utroligt små afdrag og først fra august.....! Jeg blev ikke så henrykt - og sagde opsagde hun vores aftale med 2 ugers varsel..... suk....! Stod det til mig kunne hun såmænd have lånt ham til han faldt om af ælde, så længe han har det godt - men det var hun pludselig ikke tilfreds med selvom det var aftalen.

Låner er bestemt sød og behandler ham godt - men det der er bare for langt ude og for impulsstyret...... :wow: Så han vender tilbage, hvilket vi slet ikke er kede af.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Bedstevenner.....

Post by Annemaja »

Iøvrigt: er jeg træt af at være hesteafhængig - så planen var bare at have Fryns til hygge......! Nu er det bare sådan at hestene og tilfældet åbenbart er uenige med mig.....så plan åbenbart ændret - og jeg er stadig hesteafhængig.... :viben:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Bedstevenner.....

Post by Stimata Doamna »

Nååårh, det er da ikke til at stå for :elsk:

Alfa havde engang en bedsteven, som hun fulgtes med i tykt og tyndt. De var nærmest synkrone på folden. Fidalgo har nu kastet sin kærlighed på hende - om det er love at først sightseeing, hingsten der kommer op i ham ( hun er jo smækkerlækker), eller han bare ved, at vi alle hører sammen - tja, pt. står det hen i det uvisse :heidio:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Bedstevenner.....

Post by HeidiO »

MBN, Sødt par de to små :-)

Randi, hvad siger Alfa så til den nye tilbeder?
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Bedstevenner.....

Post by Stimata Doamna »

HeidiO wrote:Randi, hvad siger Alfa så til den nye tilbeder?


Idiot!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply