Tillykke til Lone

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tak igen, allesammen :) :) :) Jeg kan afsløre, at jeg rent faktisk fik et bræt i gave :roll: Fint pakket ind i en gammel papirsdug :D Nu bliver det rigtig nok spændende at se, hvor længe der går, før manden får banket det på døren til foderrummet :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Endelig var jeg klar med en gave - endda en der kunne bruges. Så indtræffer næste problem, en kendsgerning, jeg er som altid for sent på den. Kunne du da ikke have fortalt det med brættet igår Lone - så havde jeg haft en chance.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det må du undskylde, Zanne :oops: Selv om jeg er nu ikke ked af det: Manden ER gået i gang med den dør nu :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Mange gange tillykke Lone. Jeg troede du havde flere ønsker..
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tak, Jytte. Jo, jeg kan skam skrive lange, lange ønskelister, men man må jo tænke taktisk :twisted: Mænd vælger altid de nemmeste ønsker - dem de kan betale sig fra :roll: - derfor fik den slags ønsker slet ingen plads på min liste i år :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Tillykke osse fra mig!! Godt, du ikke fik mere end ET ønske opfyldt - hvad skulle du så ønske dig til NÆSTE år?!?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

og fra mig ..........Birgittekw :D [color=red:44300aebc2] [/color:44300aebc2][font=Arial:44300aebc2] [/font:44300aebc2]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

kommer altid for sent :oops: Stort tillykke med igår, er det ikke fantastisk at få noget man ønsker sig? Også et bræt :D Ønsker dig alt godt i det kommende år :)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply