Håndværkersægs?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Håndværkersægs?

Post by BeritH »

aribeth wrote:er man ikke lidt retarderet hvis man mener at et bestemt arbejde definerer hvordan en mand (eller kvinde) boller?!

og er man ikke også lidt retarderet hvis man mener at en bestemt "kropstype" definerer hvordan man boller?!??!


Det er der vel heller ingen der mener, men man kan mene at nogle kropstyper, alt andet lige, er mere sexede end andre - og det står jeg absolut gerne ved at jeg mener :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Håndværkersægs?

Post by aribeth »

jo, jeg tror da bestemt nogle mennesker mener at der er noget der hedder håndværkersex og at det er betegnelsen for at håndværkere boller på en bestemt måde!
Eller at brandmænd gør...

Jeg har da også fysiske præferencer!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Håndværkersægs?

Post by Anja »

Herregud, det er vel ikke anderledes end at tænde på uniformer, sko, hår, lugt eller andet.

Jeg kender en der bliver helt ustyrlig i g-stengen når der er sorte mænd eller flyttemænd i farvandet... Tænk hvis hun mødte en sort flyttemand :wow:
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Håndværkersægs?

Post by Intunia »

Jeg ELSKER håndværkersex!
:elsk:
Faktisk gider jeg ikke kneppe med andre, end den ene håndværker jeg er gift med...tsk!
bla bla bla
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Håndværkersægs?

Post by Anja »

Du giver vel også håndværkersex :hhansen:
Post Reply