Håndværkersægs?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Håndværkersægs?

Post by Godzilla »

Stødte lige på ordet igen. Men hvad menes der egentlig med det?

Jeg kan selvfølgelig godt regne ud at det betyder at have se+ med en håndværker :ehh: men begrebet er da underligt. Jeg har en tømrer på huset p.t. og han er virkelig sød og rar, men se+et? Naaaahhh....ikke just.

Der findes ikke bogholderse+ eller journalistse+ eller soldaterne+ kun håndværkere+?

Hvad er det med de håndværkere? (kørte lige forbi noget vejarbejde og der var ikke en eneste se+et fyr i det sjak)!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Håndværkersægs?

Post by annetteB »

kan ikke umiddelbart anbefale brandmandssex.
:tommelned:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Håndværkersægs?

Post by 99E »

Jeg tænker, det handler om, der er nogle mennesker, der synes der er noget særlit maskulint-og-sexet ved "en mand, der kan noget med sine hænder" og som er "praktisk anlagt" og den slags.
At han lissom er "mere ægte mand" hvis han kan svinge en boremaskine uden at få uplanlagte og pludselige kropspiercinger.

Lidt ligesom der er nogle mennesker, der synes det er mere sexet med en muskuløs og "bøffet" mand end med en lille, spinkel type.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Håndværkersægs?

Post by BeritH »

99E wrote:Lidt ligesom der er nogle mennesker, der synes det er mere sexet med en muskuløs og "bøffet" mand end med en lille, spinkel type.


Ja - og netop derfor virker håndværkers*x alt andet lige mere tillokkende end bogholder- eller bibliotekars*x :skoer: :skoer:

Men så er det jo heldigvis sådan at det er blevet in at muskulere sin krop, selvom man har stillesiddende arbejde.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Håndværkersægs?

Post by Godzilla »

smukke-ped wrote:
Er der ikke altid noget beskidt mekaniker sex.....


Hvis det er beskidt er det da virkelig ulækkert! -poogift

Sgu nok fordi jeg er til små, spinkle mere feminine mænd, at jeg ikke fatter konceptet. :hhansen:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Håndværkersægs?

Post by 99E »

Godzilla wrote:Sgu nok fordi jeg er til små, spinkle mere feminine mænd, at jeg ikke fatter konceptet. :hhansen:

Ditto.

Jeg kunne nok godt se gennem fingre med sådan en let trænethed, hvis det var en ENORMT sød, sjov og klog person - men...
Nej. Jeg er hverken til en høj eller en særligt muskuløs kæreste, hvis jeg sådan kan vælge.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Håndværkersægs?

Post by 99E »

Nåhja, jeg antager, jeg er "til mere feminine mænd".
Alle mulige fortæller mig jo, at det er Mikkel... :viben: ...MEGAfeminin.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Håndværkersægs?

Post by annetteB »

men jeg kan anbefale et par korte, magre og senede håndværkere, til dem der ikke bryder sig om de store "bøffede" typer
:love:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Håndværkersægs?

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Men sex må da gerne være lidt beskidt... :aribeth:

Og der er sikkert nogle mennesker, der tror, det kun er håndværkere, der kan den slags... :ehh:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Håndværkersægs?

Post by aribeth »

er man ikke lidt retarderet hvis man mener at et bestemt arbejde definerer hvordan en mand (eller kvinde) boller?!

og er man ikke også lidt retarderet hvis man mener at en bestemt "kropstype" definerer hvordan man boller?!??!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply