Kom maj du søde milde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

Regnvejr, hvor?

Her er 23 grader og høj sol... vidunderligt!


Jeg har købt en 15 liters støbejernsgryde og 4 lamper til gårdspladsen. MIn far købte en papirskærer og 4 bøger.

Nu fræser vi lidt have og så skal jeg til at plante nogle buske.
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by misssophie »

snak snak snak

jeg vil se beeeedeler Arigbeth!
Misssophie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Kom maj du søde milde

Post by MetteboDeluxe »

Vi har jo pony på prøve. Noget nær verdens skønneste pony. Han er noget rå, temmelig muskelfattig og ret tynd, men han er simpelthen SÅ fantastisk i hovedet og den største pleaser.

Image
* Kendt for :mettebo: *

* G
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Kom maj du søde milde

Post by Annemaja »

Øv når I har SÅ godt vejr vil jeg også hen til Jydeland :rat:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom maj du søde milde

Post by Pia »

Vejret har været fint her i Slagelse området :-)

Det er da en supersmuk skimmelpony, Mette!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by misssophie »

her på Stevns har det øset ned hele dagen...

-men så har man en undskyldning for at sidde i drivhuset med kat, hund og varmeblæser og læse en god bog... :-)
Misssophie
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kom maj du søde milde

Post by Ane »

Den ser sød ud den pony - men burde den ikke være en tak højere hvis den er en afløser? Ok det er ret svært at bedømme højde fra den vinkel, men den ligner ikke den er ret meget større en flacki?


Jeg har redet en faboulous skovtur i dag, Regina er fantastisk, vi mødte både anden hest og løbere og var under igennem viadukten under jernbanen :elsk:

I går kalkede jeg huset, så jeg har slappet lidt af i dag og spist kage og kigget ud på regnen og pustet mælkebøttefrø og råbt efter golfspillere sammen med Arthur.

og så overvejer jeg om jeg skal være spydig på FB (har nu egentlig tænkt mig at holde mig i skindet), men når en rytter skriver:
Synes det er sjovt (og betryggende) at se mig selv citeret i en artikel helt tilbage fra 2000 for at: " ...hestene skal have lov til at flintre rundt for helt løse tøjler, hvis det er det de har behov for"


..og man ved at der ligger adskillige tråde på heste-nettet hvor samme rytter priser glidetøjler som en superduper redskab helt frem til en 2006-2007 stykker, så har jeg lidt lyst til at skrive noget om selektiv hukommelse :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

link link link Ane!


her kan ses lidt af køkkenhaven der er fræset... blåbærbuskene kan ikke ses.... de står oppe bagved det store æbletræ.

Image


Her kan ses halvdelen af den terasse vi er ved at anlægge... bagerst kan anes nogle fældede stammer...

og en masse rod på begge billeder :hhansen:

Image
Raxacoricofallapatorius
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Kom maj du søde milde

Post by MetteboDeluxe »

Ane nu skal du ikke også begynde :mettebo: Han er en max 3er. Måler lige omkring 129. Flacki er 120, så det er alligevel et spring. Og jeg vil så gerne hun kommer til at ride nogle år på 3'er pony.
* Kendt for :mettebo: *

* G
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by misssophie »

den bliver da pænt stor den terasse i ska lave.

glæder mig til at se billeder igen!
Misssophie
Post Reply