Kom maj du søde milde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by HHansen »

Spekulerer på om jeg skulle finde en anden hobby... hundetræning stinker jeg ihvertfald til :tommelned:

Nå, men vi tager da bare en konkurrence igen i morgen - nogen SKAL jo blive sidst... Og det kan da også være at hund vil blive liggende i dæk i morgen. Eller at den måske gider gø af figuranten. Måske vil den endda blive i feltet til den har fundet en genstand :ide:
Alle de ting den SAGTENS kan når vi træner.. Lortehund :elsk:
Og så var det endda på hjemmebane i dag.

Det gode ved det er at nu er den dejlig rolig resten af dagen. Overvejer om jeg BØR slæbe den ud og træne et par dæk og sid - men det hjælper nok ikke alligevel. Tror bare vi bliver liggende på sofaen :hhansen:

Ønsker mig en ordentlig figurant jeg kan træne med herhjemme... Vi får trænet for lidt rundering og det hævner sig jo... :tommelned:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Kom maj du søde milde

Post by HeidiO »

Jeg sender god vind til jeres konkurrence i morgen Helle.
Måske det er dagen Suka overrasker alle?!

Under alle omstændigheder tænker, jeg at det trods alt er en sejr for dig, at det hele virker når I træner :-)
Så skide være med konkurrence resultater...
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom maj du søde milde

Post by HHansen »

HeidiO wrote:Jeg sender god vind til jeres konkurrence i morgen Helle.
Måske det er dagen Suka overrasker alle?!

Under alle omstændigheder tænker, jeg at det trods alt er en sejr for dig, at det hele virker når I træner :-)
Så skide være med konkurrence resultater...


Du har ret - mit mål med træning er jo mest at have en hund der er lydig nok til at man kan holde ud at bo sammen med den. Og jeg kender også mig selv godt nok til at vide at hvis ikke vi er tilmeldt træning, og stiller i konkurrence engang imellem - så får vi nok ikke trænet herhjemme. Hvilket gør at hunden ikke bliver mere lydig - og den vil også komme til at kede sig. Den kan jo rigtig godt lide al træningen :askepot:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom maj du søde milde

Post by udlandet »

Fläskestegen vel indtaget med 50% af ungerne, hyggeligt! Men hvor er jeg smadret, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst er gået i seng för midnat så mange aftener i träk.Men skönt at väre så meget ude
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

satans jeg får så ondt i ryggen af at køre bobcat... det er pisse skægt. Nu har jeg gravet halvdelen af haven op... så muger jeg lige hele stalden i dag.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom maj du søde milde

Post by Frieser9460 »

Så ser det ud til, at vi har ramt den sidste dag med ægte forårsvejr i denne omgang... :tommelned:

Image

Det er jo ikke, fordi vi ikke trænger til noget vand... og landmændene vil sikkert være henrykte... men æv altså, nu var jeg lige ved at vænne mig til det dejlige vejr, og det ER bare meget rarere at være ude sammen med hund og heste, når det ikke tisser ned med regn...

Men jeg må jo bare udnytte den sidste rest sol og varme i aften til at nå mest muligt. Så Jack og jeg skal i hvert fald ud at spadsere. Jeg tror, vi skal ned og hilse på køer i aften... :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

ja, jeg er glad for regnen, vi får gylle på senere i dag...

Men det er irriterende til weekenden, for vi skal til København!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kom maj du søde milde

Post by 99E »

Frieser9460 wrote:Så ser det ud til, at vi har ramt den sidste dag med ægte forårsvejr i denne omgang... :tommelned:

Nårh, pus!
Vi har snestorm.
Der plejer at stå en affaldscontainer neden for vores altan.
Den fløj væk i går.
Image
Lidt senere fortsatte den ned ad vejen og havnede i en grøft op ad en klippe...
Meget heldigt, der for en gangs skyld ikke var parkeret biler ved siden af den...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

godt man ikke bor deroppe i Grønland :lea:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom maj du søde milde

Post by aribeth »

godt man ikke bor deroppe i Grønland :lea:
Raxacoricofallapatorius
Post Reply