Sommerferieplaner...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Sommerferieplaner...

Post by Ane »

Vi tager til Schweiz og besøger min søster, og så skal jeg på rideferie hos Liv.. er også blevet inviteret til bryllup i Indien igen, så det overvejer vi :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sommerferieplaner...

Post by Stimata Doamna »

Vi tilbringer sommerferien i Danmark. Datteren skal på ridelejr sammen med bedsteveninden, på job på Hjerl Hede, på sommerlejr med den nuværende skole og så ellers starte på efterskolen i Danmark - det bliver 4 intensive uger og en ny måde at bo på for os alle.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Sommerferieplaner...

Post by HHansen »

Jeg har lige i dag bestilt første del af sommerferien, som er et spa-ophold på hotel Vejle Fjord for datteren og mig. Med ansigtsbehandling og massage og fiskepeeling og termiske bade :elsk:

Det skal vi om en måned :jeanie:

Senere på sommeren tager vi så til Hamburg med mine sønner - besøger http://www.miniatur-wunderland.de/ igen igen og går på fiskerestaurant eller noget :aribeth:

Så der er noget for drenge og noget for piger. Og jeg er heldig at deltage i det hele :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Sommerferieplaner...

Post by Godzilla »

Jeg skal lave hus og have.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply