Pia søges vedr. stridsbjergheste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Shoschonee
Posts: 3
Joined: Tue 26. Mar 2013 12:34

Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Shoschonee »

Hej alle

På Hn kører en efterlysning af en Pia, der engang var aktiv derinde. Seneste svar i tråden foreslår hun muligvis hygger sig herinde idag, så syntes lige jeg ville hjælpe ved at linke til efterlysningen herinde.

Findes Pia mon herinde?

Go' søndag

Shoschonee

Link: http://www.heste-nettet.dk/forum/7/119662/119662/
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Anja »

Det er PiaK, men hun skriver lige bachelor :lea:
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Pia »

Ja, og så hedder det altså Svendsbjerg...
Og jeg hedder bare Pia :-)

Hvad vil du vide?
Shoschonee
Posts: 3
Joined: Tue 26. Mar 2013 12:34

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Shoschonee »

Hej Pia

Ja beklager, jeg var da vidst for hurtig på tasterne der.

Hvis du ikke har set på linket til Hn, så har en "Jumbo" fundet et gammelt indlæg fra 2005 du har skrevet. Hun kan ud fra teksten se det ene billede du henviser til (nu slettet) må være hendes hest som føl og er nysgerrig efter om hun kan se billedet og om du evt har flere. Hun vil gerne i kontakt med dig.

For mit vedkommende faldt jeg over efterlysningen og havde da lige tid til at skrive ovenstående indlæg. Det bringer da et smil på læben, hvis man kan gøre andre glade ved et par minutter ved tasterne.

Ciao
Shoschonee
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Pia »

ok, men jeg skriver ikke på HN mere :) Men nu ved hun da hvor hun kan finde mig.
Shoschonee
Posts: 3
Joined: Tue 26. Mar 2013 12:34

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Shoschonee »

Ja syntes det er hyggeligt du var så nem at finde :-)

Har skrevet i tråden, der var bid og du findes, så må hun selv tage initiativet derfra.

Tak fordi du svarede og god aften til dig!

Ciao
Carina
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Pia »

I lige måde.
Jumbo
Posts: 4
Joined: Mon 8. Apr 2013 23:18

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Jumbo »

Halløjsa!
Altså, hvor er det da bare fedt, at verden er så "lille" nu om dage :o)

Først vil jeg lige sige tak til dig, Carina, fordi du ville bruge tid på at finde Pia for mig!!!

Og så kommer vi til sagens kerne:
Jeg er den lykkelige ejer af Svendsbjergs Hurricane (kun yderst sjældent en "STRIDSbjerg-hest"... ;o), som min kæreste og jeg købte fra stutteriet for godt 3 år siden.
Vi har gået igennem en del siden da, og jeg håber at jeg kommer til at have ham lige til han engang skal her fra, for jeg elsker den hest! <3
Og derfor blev jeg jo helt "syg", da jeg faldt over dit gamle indlæg, Pia, hvor du har haft lagt et billede af Pistacie m. føl ved siden ind på HN, for da billedet, så vidt jeg kan se, er fra 2005, må det jo være lille Hurricane (i dag ca. 1.73 og med den flotteste "hingste-hals" :o)
Hvis du stadig har et billede eller to af ham (dem), vil jeg blive meget, meget glad om du vil sende dem til mig?

Mvh Jumbo
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Pia »

hej 'Jumbo'
Jeg tror desværre ikke jeg har de billeder mere, for jeg mistede en computer ved indbrud, omkring da.

-men jeg hører lige på Svendsbjerg om de har nogle til at ligge, det kunne da tænkes. Jeg er sikker på Eva og Jens også gerne vil se et af Hurricane som han ser ud nu :-)

VH Pia
Jumbo
Posts: 4
Joined: Mon 8. Apr 2013 23:18

Re: Pia søges vedr. stridsbjergheste

Post by Jumbo »

Hej igen!
Nej hvor ærgerligt med din pc...men tyvene har da haft et par fine billeder at kigge på ;o)

Men hvis Jens og Eva skulle have nogen liggende, vil jeg blive glad.
Og selvfølgelig kan jeg også sende et par stykker af Hurricane som han ser ud i dag, til dem, men jeg tror ikke jeg har deres mailadr. længere, så du må jo nok lige have min først (sender den på en pb, hvis jeg kan finde ud af det...;).

Men han ser knald-hamrende godt ud, kan jeg så sige!
Han har lige stået model for ScanHorse, og min dyrlæge har bl.a. også komplimenteret ham, så det er ikke bare mig, der synes han er smuk ;o)

Når jeg engang får tid, må jeg se at lave en præsentation herinde, med lidt fotos af den flotte fyr :o)

Hilsen Lykke (alias Jumbo)
Post Reply