Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by xtiny »

Eller også mangler han muskler over ryggen. Ellers ser han fin ud.
Jeg kan ikke rigtigt se, hvad dommerne mener, de mener jo overlinen er god. Hvor jeg ser en svajryg- men måske er han bare muskelfattig I ryggen? Mangler noget?

Det skema er ikke nemt at regne noget ud fra!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Pia »

Svajrygget er han altså ikke? Men den høje fyldte røv, den har han, men det er da mit indtryk at de skal have?
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Lena »

Jeg siger det bare igen........... han er slet ikke færdig med at vokse....... Jeg læner mig tilbage nyder synet af Smuksakken og glæder mig til at se ham om et par år.... fix og færdig!! Altså på den fede måde!!

Så Pia..... du understår dig i at hive bollerne af ham........... endnu!! *GG*
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Felis »

Nej, svajrygget eller vigende ryglinier, det har han absolut ikke :wow:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Frieser9460 »

Nej nej... han er slet ikke svajrygget. Han har bare den berømte, lækre TINKERMÅS! Den skal stikke lidt op og være dejligt æbleformet. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by aribeth »

Gys hvor kan hestemennesker dog lyde nederens.... godt man ikke er sådan en mere.... :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Ja Aribeth, jeg må sgu´ også indrømme at jeg oftere og oftere overvejer om det overhovedet er værd at fortsætte med at være sådan en :traet:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Og han er heller ikke skimmel :ehj: :mur: :traet: :traet: :traet:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by xtiny »

Åh, beklager, Glory- hvad forstand har bønder også på agurkesalat. :mur:

Jeg skal huske, ikke at kloge mig (igenigen), jeg var ikke klar over at Tinkere osv, skal være lidt overbyggede med god r*v, så jeg havde en (ideal) ridehest I hovedet, hvilket så er forkert. Undskyld!

Men hvorfor mente dommerne så egentlig, at din hest ikke er god nok? Er den ikke maskulin nok? Hingstepræget?

På den anden side, så er nåleøjet for hingste, især Tinkere mfl, nok blevet smallere nu, end det har været. Som jeg har læst det, planlægger man på sigt henimod en lukket stambog, mens der for blot 10 år siden, var fri adgang.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Lena »

Glory wrote:Ja Aribeth, jeg må sgu´ også indrømme at jeg oftere og oftere overvejer om det overhovedet er værd at fortsætte med at være sådan en :traet:



:mettebo: :mettebo:

Du vover lige.........

:hhansen:

:kindkys:

Uanset, hvad andre mener, tror og tænker....... så har du jordens næst dejligste koldblod......... For det er selvfølgelig mig der har den skønneste!!! :hhansen:
Post Reply