Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Felis »

Kokjo wrote:Er hans forpiber lige/lodrette ned til koden, eller har han tendens til sabelben.

.



Ja, det var det jeg også sad og spekulerede på ud fra nogen af billederne..og så at han , som jeg skrev, så ud til at være lidt slap i koderne :ehh:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Jeg synes at det er SÅ svært med de der behårede ben :mur: - så nu prøvede jeg at tage lidt billeder af hans ben, efter at jeg havde vasket dem idag. Så er håret lidt mere fladt, og så synes jeg at det er nemmere at se hvordan det står til inden under.
Jeg prøvede også lige at sætte lidt elastikker i, så man bedre kan se koden. Jeg ved ikk eom det fungerer, men man får da lidt bedre ide om, hvad der er hår og hvad der er ben :hhansen:

Han har måske en lille tendens til sabelben??, men jeg synes nu ikke at det er noget kriminelt.
Men jeg skal heller ikke afvise, at jeg bare er blevet immun efter alle de år med travheste, som jo stort set alle som en har en eller flere benstillingsfejl.

Image
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Ane »

jeg kan ikke se sabelben, men fotoet er også lidt tæt på.

Til gengæld er den der venstre forhov temmeligt stejl, og hovene uens.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by MinnaN »

Jeg har ikke en pind forstand på eksteriør.

Glorys hest er en prinsessehest med charme, selvtillid, lækkert hår og udstråling i maks gas klassen. Han ligner IKKE en tinker i forhold til de andre og er meget mere ædel at se på.

De andre ligner det jeg kunne forvente af en tinker. Tofarvet, kedelig og dorsk med hængevom. Der er ingen gnist, tænding eller liv i dem. I forhold til Glorys er der ingen stjerneglans, muskler eller attitude. Men det må man måske heller ikke have som tinker?

Udviklingsmæssigt vil de måske have en hingst med mindre attitude og frembrusende optræden, men man ER i byen og man SKAL vise sig frem som hingst.

Jeg synes du har gjort det fremragende og jeg synes de er dumme, blinde, idioter og i det hele taget snotskovle.
Din hest er smuk, dejlig, muskuløs (ikke muskel-løs), ingen vom og bare helt igennem stjernehest.

Men hvad ved jeg, jeg er blind overfor de fleste eksteriør fejl medmindre de er virkelig grumme.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Smeden havde ikke noget at anmærke på hans forhove - hun sagde at han havde gode forhove, men tendens til vinger på baghovene.
Og hun var ret skrap hende smeden - der var en hun beskar om på stedet, fordi den ikke stod ordentligt.

Her er et billede fra den anden side:

Image
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Og tak Minna!

Men jeg tror at jeg har gjort en fejl, ved at 1. at motionere ham (jeg tror at han ser for trimmet ud) og 2. jeg skulle aldrig have klippet ham under hovedet. Han havde sådan noget 10 cm langt gedeskæg, og det fik hans hoved til at se meget mere klumpet og koldblods-agtigt ud.
Men så ved jeg ihvertfald det til næste gang :mikkel:
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Jeg fik lige lidt billeder af ham i bevægelse fra en af tilskuerne. Jeg var slet ikke klar over, at han kunne bevæge sig, det er ikke det han gør mest i herhjemme:

Image

Image

Image

Og hans smarte hale som han har etage-klippet på eget initiativ - det er lige der hvor hans boksdør går til :linski:

Image
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by MinnaN »

Jeg synes han er smuk med muskler de helt rigtige steder. De andre ser vommede ud og meget unge. Han ser meget mere "færdigbagt" ud.

Han er eddermaneme skøn! Hvid, prinsessehest og helt igennem handyr. Der er sgu ikke noget fimset over ham!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by stardancer »

Glory wrote:Jeg fik lige lidt billeder af ham i bevægelse fra en af tilskuerne. Jeg var slet ikke klar over, at han kunne bevæge sig, det er ikke det han gør mest i herhjemme:

Image

Image

Image

Og hans smarte hale som han har etage-klippet på eget initiativ - det er lige der hvor hans boksdør går til :linski:

Image


Suuuuk, han er småååk :elsk: Ham kan du bare sende til Korsør hvis du blir træt af ham :hhansen:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Frieser9460 »

Altså, hvis jeg var dig, ville jeg klart prøve at stille ham til kåring igen om et års tid... han er altså for lækker. :elsk:

Hvis jeg havde haft en hoppe, kunne jeg godt have tænkt mig en følle efter ham...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply