Herredårlig stil eller hvad?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Herredårlig stil eller hvad?

Post by xtiny »

Hvis det er råd via net/qua en privat middag, så kan man ikke kræve penge op bagefter. Man skal oplyse på forhånd, at svaret koster noget- ellers går det bare ikke!

Nu har jeg en niece, der er læge, og jeg forsøger rigtig meget *ikke* at spørge hende om lægefaglige råd. Men på et værtshus kan jeg da godt spørge en håndværker/IT-menneske til råds. De behøver jo IKKE at svare, og hvis rådet er: Gå til en fagmand, så følger jeg det da.

Ofte kommer man jo I snak med folk udfra, hvad de arbejder med, at spørge om stjernetegn/vejret er ikke givende I længden. -poogift

Jeg har da trukket på folks viden på nettet, og selv bidraget med ting, da jeg mener, det er fornuftigt, vi skal jo ikke allesammen genopfinde den varme tallerken og det dybe vand. Jeg har også mødt de modsatte. Og fred være med dem.

At sende regninger på venneråd er ufint, ditch the guy. Hvad man reelt kan og skal gøre er, at sende et anbefalet brev, hvor man bestrider regningen. Hvis der er tvist om betalingen- ryger man ikke I RKI, og så bør man søge advokathjælp. Enten gratis via advokatvagten- eller via sin forsikring (indbo har tit dækning op til et mindre beløb).

Det er en kedelig sag- hvor er folk underlige.... :ehj:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply