YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Pia wrote:
Ane wrote:
Pia - ting tager tid.. og lad være med at beløn ham for en bestemt hovedholdning, det rammer dig i røven senere.


Tjek, så det er bare at vente på, han finder ud af, at det er fedest at gå i den lange strakte form?
Hvad gør man hvis de vælger at gå som et badekar (er trods alt ikke aktuelt, men hvad nu hvis?)


Laver mange lasagner til fryseren?
Ej spøg til side, så ville jeg gå tilbage til skridt i, i hvert fald nogle dage, og så liste ham i trav igen og se hvordan det så ser ud.

Vi har lige været til et superfedt arrangement, hvor Christine Feldthaus stod for underholdningen. Hun var virkelig god og havde salen i sin hule hånd.
Heidi
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Tjek, så det er bare at vente på, han finder ud af, at det er fedest at gå i den lange strakte form?
Hvad gør man hvis de vælger at gå som et badekar (er trods alt ikke aktuelt, men hvad nu hvis?)


Man får den til at slappe af..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

nå ja - og så overvejer jeg hvilken sadel jeg skal købe til den store madamme.. hun er vokset ud af sin fit 4 windsor elite som ellers er en helt fabelagtig sadel.

Jeg overvejer at købe en kombineret, men er bange for at min opstilling bliver for dårlig.. nå vi får se, jeg må ud og prøve lidt forskelligt i weekenden.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

I får det til at lyde så enkelt, men I har jo ret :-D

Jeg er vist bare sådan lidt ponykuller pt. det er godt nok længe siden jeg har trænet en hest til MIG. :elsk:

Han gør jo tingene fint, rigtig fint endda (jeg skulle lige vende mig til, at han ikke var en hest med problemer) så nogle gange står jeg bare og tænker, skal det virkelig være så let? Der må være noget galt :hhansen:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

ej Ped...stop med det... hvad sker der?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Uf, Ped... det lyder altså ikke godt, det der tissen blod... :-o

Jeg er tilbage på jobbet i dag.... godt klatøjet efter kun 4½ timers søvn og en pragtfuld, men begivehedsrig påskeferie. Glæder mig allerede meget til fyraften... :traet:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

deklareret, bandet over KL og deres lockout, skræmt livet af en høne (næsten) det kom der ikke flere æg af, fodret får, læst... nu handle og hente børn.
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg har været til vejledningsmøde, og den slags trivialiteter.

Jeg har også trænet pony, han var som sædvanlig rigtig god, jeg er ret glad for den pony. :anonym:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by annetteB »

Jeg har fået mit eget værelse. For første gang i toogtyve år. Fuck, hvor er det fedt. Sidder u med kaffe, iPad, bog, dyne og vindruer og NYDER mit helt eget rum.
Det var som at flytte hjemmefra påny at få huset her - den samme triumferede frihedsfølelse og glæde ved at indrette, lege, være HJEMME i et hus, hvor JEG sætter dagsordenen. Men også at få eget værelse er prikken over iet. Elsker mit liv:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Jeg betaler regninger, glor på sadler og er irriteret over at jeg ikke kan finde min 'nøgle' så jeg kan komme på arbejdsnetværk og lave noget arbejde. Jeg tror Arthur har leget med den :plop:

Havde Regina i longen for første gang siden det blev snevejr.. den søde hest artede sig. Jeg havde ellers frygtet fnys og galop når nu hun endelig havde blød ridebanebund under hovene. Dejligt at det er lyst så længe så man kan træne efter aftensmaden.

Ped - hvorfor vil din læge se tiden an når du tisser blod?? Jeg havde forventet lidt mere action??

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply