YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Er på kursus, og det er ikke det mest ophidsende.... :traet:

Så drømmer mig væk på sommerferie...
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Vågnet op til solskin og dejlige naturoplevelser... sidder nu på arbejdet og ser, hvordan det blæser op udenfor, mens jeg glæder mig til at få fri og komme hjem. Håber, vinden stilner lidt af til i aften... vil gerne ud at træne hest, og det er altså mest behageligt i lidt mere stille vejr... også selv om Jack ikke påvirkes synderligt af blæsevejr. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Intunia »

Skriver rapport om LEAN i produktionsvirksomheder. zzzz
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

nogen skal jo have det...
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg er blevet kold af at stå og 'Lockoute' i eftermiddag, tror jeg vil nappe et langt varmt bad!

I morgen tidlig går det løs igen, håber vinden gider at lægge sig.

I morgen skal Signe også op og have undervisning med sin pony, det går simpelthen så godt med at have den i træning hos Lene Særmark http://www.lenesaermark.dk så nu skal Signe være med i træningen fremadrettet :askepot:

Den skal nok blive en super børnepony!

Nu bad og bagefter en kop te!

Godaften.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Vi har lige været ude at handle, tænkte at onsdag aften var et fint tidspunkt, men vi er vist blevet invaderet af sommerhusbeboere, så der var fyldt op på både veje og parkeringspladser og butikken var temmelig ribbet. Men vi fik da heldigvis det meste af det vi skulle bruge.

Nu aftensmad, en hakkebøf med hvidkålssalat bliver det til idag.
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Har väret til ko slip og efterfölgende drukket kaffe udendör, shit, det var koldt! Har köbt en mörkeröd og en tofarvet röd og gul engeltrumpet i dag -heavy
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Jeg sidder hos Pia og venter på ... Pia. Godt hun har sådan en sød datter, der lukker folk ind :hhansen:

Senere på dagen går turen til Amager og i morgen til Bornholm, hvor der 2 x familiefest på programmet. Heldigt, at de ligger på den samme dag, men dog på forskellige tidspunkter!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Ja, det er da heldigt jeg har så gæstfri en datter...

Vi har lige været en tur i stalden og nu hygger pigerne sig ovenpå med et spil scrabble. Flæskestegen dufter fantastisk og Anders kom til at købe hvedeknopper til senere. Alt er godt.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Annemaja »

Her er jeg bare så lyksommelig over at min miniponz er rykket til fedeste løsdrift i lørdags - og at han fra 1. sekund fandt sin soulmate... :jeanie: de leger, leger, leger og leger - Beethoven har dog lige tid til at gå sine daglige ture med sin gamle menneskemoar og hendes hunde... tark ponz....I dag havde han dog næsten ikke tid pga legen - men traskede dog med Lars, mig og hundene en fin tur langs Furesøen :hhansen:

Glæder mig til at hente Frynsebarnet samme sted hen på søndag :jeanie:


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply