YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by misssophie »

tager på besøg på stort økogartneri om lidt,- glæder mig

senere skal der ordnes gårdsplads hvis vejret tillader,- hvis vejret ikke tillader har jeg noget tapet og maling der skal klaskes på nogle vægge så jeg kan få mig et træningsrum...
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Vi har været i stalden hos den ene pony, om lidt går turen op til den anden og Signe skal have en ridetime hos Lene.

AK er ved at lære Signe nogle finesser ved klokken, udover halv, hel, kvart i og over.

Det her kolde ækle triste vejr har bare at blive bedre i morgen! Jeg trænger til sol og lune.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Startede dagen ud med en DEJLIG tur til Bygholm Vejle kl. "alt-for-tidligt" i morges sammen med kæresten og vores morgenkaffe. :jeanie:

Image

Derefter har vi været omkring Slettestrand og så hjem for at spise frokost, og lige om lidt går vi os en god, lang tur med hunden, inden Bo går i gang med aftensmaden (fredag er hjemmelavet pizza-aften, og det er Bos tjans), og jeg går i stalden for at muge ud, så den står klar senere i aften, når hestene skal ind.

Når vi så har spist og sådan, kommer hestene på stald lidt tidligere end vanligt, og så vil jeg ud at gå en tur med Jack. Det har jeg villet hele ugen, men hver aften har et eller andet spændt ben, så i aften SKAL det være. BASTA! :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Har set på terrænspringning i dag - og derefter longeret Regina. Der stod et par spring på ridebanen som hun synes var noget scary. Men vi pillede bommene ned, gik hen over dem og spiste gulerødder og så var de helt ok bagefter :elsk:

Har derefter haft besøg af gammel hesteveninde og drukket kaffe. Meget stille og rolig dag.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Pigerne har pudset vinduer, Jens har gået i vejen og jeg har skrevet opgave i formiddags. :jeanie:

Bagefter kørte vi ud til Horze og fandt lidt lækkert tøj til pigerne. :-)

Nu er pigerne rendt en tur i den gamle grusgrav med hundene og drengene bygger nyt hønsehus i haven.

Jeg vil lige skrive et afsnit om geografimetode og arbejdsformer i forhold til lærinsteori. :vader:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:Bagefter kørte vi ud til Horze og fandt lidt lækkert tøj til pigerne. :-)


Jeg ser, at AK glemte sine penge i bilen - hun har fanget fidusen...

Vi har været til bryllup i Knudsker Kirke og derefter til bryllupsreception på Rønne Privatskole (fantastisk flot og lækker bryllupskage, som en af brudens elever i hjemmekundskab havde fabrikeret). Nu hviler vi lige lidt, og så holder brudens far 60-års fødselsdag i aften. Vældig praktisk organiseret, så vi kører én gang, men når to familiefester :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Tjae... til gengæld fik jeg vasket vinduer :jeanie:
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Er kommet tilbage fra et par fantastiske dage i Rom - her til aften. Der gik ikke lang tid, før jeg sad på den lille grå efter vi var landet. Bare en lille tur uden sadel og så løslongering. Han går bare bedre og bedre for hver dag :elsk:

Nu sidder jeg med benene op og en kold øl - og ømmer mit knæ, alle de skæve trapper og stræder i Rom synes det ikke om. Skal heldigvis opereres i slutningen af maj - og glæder mig virkelig til at komme under kniven - Selvom det lyder ret dumt :ehh:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Hvor dejligt med en tur til Rom.. det gad jeg godt.

Jeg har redet. Skønne søde Regina.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by annetteB »

jeg har været i haven idag. Nu har jeg to dværg-søjle-æbletræer. Det ene gav 14 perfekte æbler sidste år, selvom det kun var et år gammelt og på længe med en ridepisk.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply