YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Udlandet, når man råber i den romerske gulvtelefon, så er der ikke overskud til ret meget andet, så mon ikke din veninde forstår? Jeg synes i hvert fald ikke, du skal have dårlig samvittighed - du kan jo ikke gøre for, at du bliver syg. Men dejligt, at du er ved at være ovenpå igen. :-)

Jeg sidder på arbejdet i dag med et "halvt" hold i nakken (jeg kan dreje hovedet til begge sider, men hvor gør det av, når jeg rammer et bestemt punkt) og forsøger at få dagen til at gå hurtigst muligt, så jeg kan komme hjem igen. Skal have trænet mulerne og gået tur med hunden og evt. også Jack, hvis det kan nås, og så er jeg i gang med en drønspændende bog, som jeg synes, det er meget uretfærdigt, at jeg skal undvære hele dagen (jeg begyndte på den i går og har allerede læst halvdelen :roed: ). :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg har været til konfliktmøde og lagt slagplaner med kollegaerne. :celeste:

I formiddags fik jeg skrevet et ret godt afsnit til min opgave, fedt, fedtt!

Nu hygger ungerne og jeg med frugtfad, som ældstebarnet har kreeret og Bamse på tv.

I aften kommer vennerne og hjælper os med at spise den jordbærtærte jeg kom til at købe tidligere :anonym:

Godt du er frisk igen Udland. Det kan jo aldrig være din skyld du blev så syg!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Frieser9460 wrote:Udlandet, når man råber i den romerske gulvtelefon, så er der ikke overskud til ret meget andet, så mon ikke din veninde forstår? Jeg synes i hvert fald ikke, du skal have dårlig samvittighed - du kan jo ikke gøre for, at du bliver syg. Men dejligt, at du er ved at være ovenpå igen. :-)

Jeg sidder på arbejdet i dag med et "halvt" hold i nakken (jeg kan dreje hovedet til begge sider, men hvor gør det av, når jeg rammer et bestemt punkt) og forsøger at få dagen til at gå hurtigst muligt, så jeg kan komme hjem igen. Skal have trænet mulerne og gået tur med hunden og evt. også Jack, hvis det kan nås, og så er jeg i gang med en drønspændende bog, som jeg synes, det er meget uretfærdigt, at jeg skal undvære hele dagen (jeg begyndte på den i går og har allerede læst halvdelen :roed: ). :hhansen:

Haha, det udtrykt kender jeg ikke! Nej, du har ret. Og hun kender mig jo også, men jeg er nok bare födt med alt for meget ansvarsfölelse :brok:

Pröv det er smertestillende creme til din halve nakke, det fungerer faktisk :askepot:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Mödte en i Toget i dag, jeg havde ikke set det var ham, hvis det ikke havde været for min mors meget anderledes rygsæk. Det var min bror, nu ENDNU mere blå i hovedet af druk. Jeg fik faktisk et chok.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:I aften kommer vennerne og hjælper os med at spise den jordbærtærte jeg kom til at købe tidligere :anonym:


Det er altså først på torsdag, vi kommer forbi.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Stimata Doamna wrote:
Pia wrote:I aften kommer vennerne og hjælper os med at spise den jordbærtærte jeg kom til at købe tidligere :anonym:


Det er altså først på torsdag, vi kommer forbi.


Jeg troede faktisk det var fredag I kom :hhansen: Skal I så bruge campingvognen?
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

har været bagud hele dagen..

startede med at være flad efter en weekend hvor vi havde lejet flismaskine og har fliset sindssyge mængder træ (vi har ligesom 3 HA at tage af). Nå men så havde Arthur hævet og betændt øje efter at have fået en flexline i øjet i går(!). Til lægen kl. 8, på apoteket kl. 9. Så på arbejde (alt for sent) - møder hele dagen, hjem igen. Droppede aftensmad og bestilte pizza. Derefter heste og arbejde herhjemmefra.. nu vil jeg skride i seng og håbe på en mere rolig dag i morgen.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:
Stimata Doamna wrote:
Pia wrote:I aften kommer vennerne og hjælper os med at spise den jordbærtærte jeg kom til at købe tidligere :anonym:


Det er altså først på torsdag, vi kommer forbi.


Jeg troede faktisk det var fredag I kom :hhansen: Skal I så bruge campingvognen?


Det kommer an på, om vi kan smide sutterne hos vennerne i hovedstaden, der har bestilt boblevand til barnedåb. Jeg ved ikke, om det er barnet, der skal drikke sig mod til :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:
Stimata Doamna wrote:
Pia wrote:I aften kommer vennerne og hjælper os med at spise den jordbærtærte jeg kom til at købe tidligere :anonym:


Det er altså først på torsdag, vi kommer forbi.


Jeg troede faktisk det var fredag I kom :hhansen: Skal I så bruge campingvognen?


Det kommer an på, om vi kan smide sutterne hos vennerne i hovedstaden, der har bestilt boblevand til barnedåb. Jeg ved ikke, om det er barnet, der skal drikke sig mod til :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

den her uge... skole skole skole skole skole skole skole skole skole konfirmation i nordsjælland konfirmation i jylland skole skole skole skole skole...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply