YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Annemaja »

Arbejdet som en gal, hjulpet med eftersøgt hund, og er nu træt :-) Men glad :-) Har fundet den dejlige løsning til mine heste :-) Så kan sove godt - og det er dejligt :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

4 timers sövn i nat, er bare SÅ trät. Lige landet hjemme, er er nat. Hvordan kunne jeg lige love at hjälpe til et spring stävne, mit i den mest travle tid på jobbet. Vi har handlet til cafeteriet hele dagen, lavet mad hele aftenen. Jeg mangler 2 timers job, skal väre der klokken 7. Stävne på en fredag, underligt med Å. Men 380 starter på 2 dage + en slat på söndag...
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Det lyder som en super dejlig oplevelse, Gunilla. FEDT! :jeanie:

Jeg sidder og venter på weekend... og den må gerne skynde sig at komme.

I eftermiddag skal jeg forbi min søster og hjælpe hende, så hun - trods næsten-nyfødt baby og 7-årig krudtugle - kan få bagt boller og kagemand til min nevøs børnefødselsdag i morgen...

Og i aften skal der bare råhygges. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Vi syntes det var sådan en god ide at slukke fyret den anden dag, da det var så fint vejr.
Nu er jeg lige kommet hjem til et hus, der kun er 16 grader varmt, brrr.
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Kan bare sige at ungheste spring stävner altså ER sjovere end de "gamle" heste!
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Har været på strandtur med den lille grå, det var SÅ fedt :jeanie:
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg har været ud og vise FSL flaget.

Bagefter storshoppede jeg med datteren, hendes pony fik ny brugt sadel i går, så den skulle lige monteres. Vi gjorde nogle gode tilbudshandler, lækkert.

Nu overvejer jeg at gå i seng, i morgen skal jeg skrive opgave hele dagen, kun afbrudt af en tur op til ponyerne.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Stimata Doamna »

I går var datteren og jeg på shopping i Trier, og i dag formiddag er der matematikaflevering på programmet. I eftermiddag skal vi en tur ud til krikkerne - og vi skal se en tyrefægter undervise i ridning. Sjovt nok er han hyret af en flok mennesker, der synes, at tyrefægtning er noget af det mest nederen i verden (stævneridning slår det dog med flere længder). Jeg tror, at det er en af de ting, jeg absolut ikke skal prøve at forstå. Hvis nu tyrefægteren vover at kritisere mesteren fra stalden, er han nu alligevel nok mere nederen end stævneryttere...

Og så vil også bruge lidt tid på at glæde mig til at få undervisning i morgen aften af min ridelærer fra Saumur. Han er i øvrigt også nederen, efter at han vovede at kritisere mesteren. Jeg er nu glad for hans undervisning alligevel :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Ved at vågne op fra de döde. Har ligget lig siden i går morges, bare i selvskab med toilettet og min spand. Min stakkels mand fik ikke lov at sove länge igår, han måtte tage afsted kl lort for at hjälpe til ride stävnet. Måske skulle han have haft solcreme med :minna:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Åh... det lyder slet ikke sjovt, Udlandet! :-o :opkast: Rigtig god bedring. :-)

Her nyder jeg en PRAGTFULD forårssøndag sammen med dyrene og kæresten... har været i hundeskoven med Basil og skal nu have gjort rent hos marsvinene og så ud og træne heste og muge ud i stalden. :jeanie:

I aften står den på hygge og Hannibal Lecter. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply