YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by aribeth »

Græsmarkerne er gødet. Nu skal det græs fandeme vokse, vi har nemlig lige åbnet den sidste balle wrap. Den var heldigvis helt perfekt, så fårene kastede sig frådende over høkassen.

De der lam vokser som ukrudt... de bliver store, høje og lange. Jeg er tosset med får!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Frieser9460 »

Uh ja... det græs må MEGET gerne snart komme frem!! Her har vi godt nok stadig hø... men hestene gider det bare ikke mere. Og desuden savner jeg at se på noget grønt frem for alt det der visne gul-brune stads... NÅ!

I dag sidder jeg herhjemme og arbejder. Bo inviterede helt spontant på muscialforestilling i Aalborg Kongres og Kulturcenter i går aftes, fordi han fik 3 billetter forærende af en kollega. Først ville jeg ikke med, da jeg har et princip om ikke at efterlade Basil igen om aftenen, når han har været alene hjemme hele dagen - det er simpelthen for meget! Men da min chef så var så sød at lade mig arbejde hjemme, så jeg kunne være hjemme hos Basil hele dagen i dag til gengæld, gjorde jeg en undtagelse for min regel og takkede ja til invitationen. En god beslutning, for det var en god forestilling; velspillet og sjov.

I aften skal der hygges om hestene og ordnes alle de ting, jeg ikke fik ordnet i går pga. musical. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Det er netop oversigtskort fra nettet, jeg har brugt. Vi må jo bare prøve os frem - sådan finder man jo også nye veje.

Der er ikke så mange i stalden end mig og en anden, der gerne vil ud på lidt længere ture end bare 45 min., og vil ride efter hestene er lukket ind fra fold.

Sidder pt. til generalforsamling i vores ejerforening - sidste år tog det 5 timer og 30 minutter. GAAAAB!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Mia wrote:Det er netop oversigtskort fra nettet, jeg har brugt. Vi må jo bare prøve os frem - sådan finder man jo også nye veje.

Der er ikke så mange i stalden end mig og en anden, der gerne vil ud på lidt længere ture end bare 45 min., og vil ride efter hestene er lukket ind fra fold.

Sidder pt. til generalforsamling i vores ejerforening - sidste år tog det 5 timer og 30 minutter. GAAAAB!

5 timer, sygt! Det er da lidt trist at folk ikke rider längere ture. Hvornår rider de hvis de ikke rider efter at hestene er kommet ind? Det er vist ret så tidligt, ikke?
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Intunia »

Der findes da ikke noget bedre, end et område man ikke har udforsket endnu, Mia. Kort eller ej. :heidio:
Jeg har et stykke skov tilbage, hvor jeg ikke allerede har set ethvert blad.

Jeg har fri i dag. Drengen sidder og spiller Harry Potter og det regner. Tror det bliver en rigtig doven slasket dag. Burde lave noget på en opgave, men det eneste jeg har i hovedet er, at få hentet noget mere priklejord, så jeg kan få de sidste frø til forspiring i jorden. Primært blomster! :-o Det har jeg aldrig rigtig beskæftiget mig med før!
bla bla bla
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

udlandet wrote:

5 timer, sygt! Det er da lidt trist at folk ikke rider längere ture. Hvornår rider de hvis de ikke rider efter at hestene er kommet ind? Det er vist ret så tidligt, ikke?[/quote]

De henter gerne hestene ind inden indluk og rider der, hvis de rider. Og jeg vil først ride efter, så den lille grå har så meget foldtid som muligt. Men jeg må ud og prøve mig frem :hhansen:
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Malouhsen »

Mia, bare lige være opmærksom på at når du kommer over i den store skov (efter kongelundsvejen) så er der en af stierne som går ned til stranden, og man har ikke andre muligheder end at ride på stranden eller tilbage af den samme sti, (medmindre man kommer til at ride på en af de forbudte stier)

Der er ikke så mange sti-muligheder i Kongelundsskoven, så det er begrænset hvor mange forskellige variationer af ture man kan lave, man kan til gengæld nyde hvordan skoven ændre sig i løbet af året.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Malouhsen wrote:Mia, bare lige være opmærksom på at når du kommer over i den store skov (efter kongelundsvejen) så er der en af stierne som går ned til stranden, og man har ikke andre muligheder end at ride på stranden eller tilbage af den samme sti, (medmindre man kommer til at ride på en af de forbudte stier)

Der er ikke så mange sti-muligheder i Kongelundsskoven, så det er begrænset hvor mange forskellige variationer af ture man kan lave, man kan til gengæld nyde hvordan skoven ændre sig i løbet af året.

I gamle dage måtte man bare ride på den sti der gik ned igennem skoven, det var kedeligt! Ingen fälled dengang heller.
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Blev ringet op af min mor i dag ved frokosttid, hendes nære kollega - som jeg også kender er død i nat, efter et forløb med kræft. Så løb tårerne ned af kinderne på mig. :graed: Og lige inden jeg gik hjem fra arbejde fik jeg den dejligste mail fra min onkel, omkring de gode ting han og min far havde oplevet sammen, og så løb tårerne igen. :graed: Så jeg har da været på det meste af følelsesskalaen i dag.

Og til slut en perfekt skridttur i regnvejr. :-)

Tror jeg sover som en sten i aften med den bedste mail i tankerne :-)
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Mia wrote:Blev ringet op af min mor i dag ved frokosttid, hendes nære kollega - som jeg også kender er død i nat, efter et forløb med kræft. Så løb tårerne ned af kinderne på mig. :graed: Og lige inden jeg gik hjem fra arbejde fik jeg den dejligste mail fra min onkel, omkring de gode ting han og min far havde oplevet sammen, og så løb tårerne igen. :graed: Så jeg har da været på det meste af følelsesskalaen i dag.

Og til slut en perfekt skridttur i regnvejr. :-)

Tror jeg sover som en sten i aften med den bedste mail i tankerne :-)

Ja, livet körer op og ned. Men hvor dejligt at din onkel sendte den mail til dig!
Post Reply