MAAAAAAAAAAD

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by aribeth »

Vi skal have krebinietzsky, krabbinættar, karbonaaaaaadar, kvabsinætski... med råkost af spidskål, gulerødder, kokos og appelsin, kogte kantøllar og ærter.
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by udlandet »

Jeg skal have brændt kærlighed. Vigtigere at afreagere på Trust pilot end at passe maden:
Min datter har/havde en børneopsparing i Banknordik. Hun går glad i banken nogen uger efter at hun er blevet 21.Hun havde snakket med banken inden, det var bare at komme. Men det var ikke så enkelt. Banken var en pengeløs bank. Fair nok, men hvad så? Ja, hun kunne få dem overflyttet til hendes egen bank. Hun skulle kontakte dem og bede om en overførsel. Men det hjalp hende jo ikke nu. Så måtte hun tage penge ud i automaten, godt så. Hvordan det? På et kort, jamen jeg har jo ingen kort til min konto hos jer. Jamen så må du bruge dit kort til din egen bank. Jamen pengene er jo hos jer. Op til egen bank, det ville tage ca. 5 uger. Men der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente. Tiden var i dag gået. Hun ringede til BankNordik idag. De havde ikke fået nogen overførselsanmodning. Opringning til egen bank. Jamen, den var sendt som aftalt. Men de havde 2 andre kunder der heller ikke var blevet flyttet, BN havde også sagt til dem at de ingen havde modtaget. Opringning til BN igen. Nu var det mor i røret. Nej, ingen modtaget, egen bank havde nok klokket i det! Jeg blev sur og sagde at det lignede tyveri af folks penge. Jamen så kunne hun jo bare havde hævet dem kontant. What, det kan man jo ikke! Jo, på Amager landevej. Ja, det var der jo ingen der havde fortalt. Afsted til DK igen direkte (Bor i Sverige) Efter at have stået i kø i 1,5 time! Meget normalt fortalte andre kunder, blev det hendes tur. Hun havde da ingen konto der. Så blev HUN sur! Jo, her er konto nummeret. Den konto er lukket pengene er overflyttet til egen bank. Hvad! Hvornår:? Idag! Jamen jeg har jo talt med jer for 1,5 time siden Hendes bank havde jo anmodet om pengene, så der var de på vej til. Så dem vil du have imorgen! Farvel- Jeg syntes dette er så skræmmende at det må offentligt ud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by misssophie »

absurd historie!


her har vi glemt at tage noget kød ud af fryseren,- så den står enten på forårsruller eller på stegt flæsk ad libitum på sølyst kro i Køge,- det smager megagodt!
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by annetteB »

Jeg har tænkt mig en nøje afstemt menu bestående af ost, lakrids og kaffe latte. Uhm, ost!
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by sinesmølf »

inspireret af den fabelagtige menu vil jeg gå ud og fyre op under ekspresso kanden og og få ekspresso med vaniljeis og maske noget ost
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by HHansen »

Vi har fået en klam resteret med pølser, små frikadeller, spinatpasta, tomatsauce, mornaysauce, grønne asparges og 3 slags ost.
Nå, det smagte godt :aribeth:
Jeg har bare spist for meget, derfor klam...
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by Frieser9460 »

Hm... jeg har da glemt aftensmaden i aften... det må være, fordi jeg er alene hjemme. :ehh: Nå, men så skal jeg have en Chai Latte. :hhansen:

Det er blevet for sent til at spise...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by 99E »

:aribeth:
Spinatrisotto! :jeanie:

Det forårsvejr, vi har heroppe for tiden, indbyder til den slags.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by udlandet »

smukke-ped wrote:Trustpilot er korrupt!

Du kan som firma altid betale for at få bedre graduering og få fjernet dårlige skrivelser.

Det ved Banknordik så ikke at man kan :viben:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: MAAAAAAAAAAD

Post by Stimata Doamna »

Vi kom til at købe for 200 kr lakrids på tanken i Rødekro............. Og så havde vi glemt at spise vores tiramisu fra pizzapusheren, da vi mellemlandede hjemme i søndags.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply