Naboens h'ns

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Naboens h'ns

Post by xtiny »

Jeg hader de kr;;. Men den ene har humpet rundt, en m[neds tid, nu st[r den og tr;kker hovedet ned og er helt oppustet. Den ser SYG ud.

S[ jeg balrede p[ naboens d'r/ og jo, den var syg, siden r;ven angreb den, men dens gode ven var jo levende endnu. De skal aflives sammen!

S[/ de skal herfra sammen.

Jeg pointerede kraftigt den er syg, jeg kender lidt til fugle, og at den st[r og tr;kker hovedet ned, og puster sig op. Det er ikke normalt.

Men siden, de skal herfra sammwen, s[ er der intet dyrplageri!





ar humpet rundt en
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Naboens h'ns

Post by xtiny »

Den er ikke set siden.
Så jeg håber, der er sket noget. :peg:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Naboens h'ns

Post by Frieser9460 »

Stakkels høne... og dum nabo, hvis du spørger mig!! Når et dyr er sygt, skal det enten behandles eller aflives, så det ikke lider. At hønsene skal aflives sammen er i min verden en ualmindelig dårlig undskyldning.

Jeg håber, der er sket noget, siden du ikke har set hønen i flere dage.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Naboens h'ns

Post by xtiny »

Det var to haner, og I fredags meddelte hun mig triumferende, at de er slagtet, og makkeren ligger I fryseren. Om de så er holdt inde siden, jeg påpegede problemet..? Vides ikke.

Resten vanker gladeligt rundt her på grunden (der er to haner- og de GALER)- og har lavet støvbade, som de også hviler i, under mit fyrretræ. :lea: Hellere der end I beddet op i mod min sydmur, mine geranier og de to små pæretræer, var ikke glade for det.

Hvis de æder snegleæg, er de nu velkomne, vi er meget plaget af dræbersnegle, men vi har også vinbjergsnegle, og have- og kældersnegle, så er ikke vild med gift.

Og nu er det forår- fandt en ulækker fed skovflåt I vindueskarmen. -poogift
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Naboens h'ns

Post by Frieser9460 »

Høns er nærmest altædende... og ja, snegle tager de også. :-)

Jeg glæder mig, til vi forhåbentlig får høns i løbet af i år...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply