Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by udlandet »

Jeg er ved at arrangere en gammel klassefest. Vi har bare holdt 2 siden vi gik ud af skolen (1979) Begge gange med påhæng. Men en del har undret sig over at vi har haft respektive med. Er det det meget underligt? Måske bedre uden?? Eller?
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by BeritH »

Jeg ville helt klart ikke gide at have påhæng med til en gammel-elev fest. Det er i mine øjne en fest for det sammenhold, der var dengang og hvor det nuværende påhæng højst sandsynligt ikke er en del af det.

Men OK, jeg gider heller ikke at have påhæng med til firmafester, jeg synes tit det bliver anstrengende.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by Felis »

BeritH wrote:Jeg ville helt klart ikke gide at have påhæng med til en gammel-elev fest. Det er i mine øjne en fest for det sammenhold, der var dengang og hvor det nuværende påhæng højst sandsynligt ikke er en del af det.




Enig.

Der har heller aldrig været inviteret påhæng med til de gamle elevfester jeg har været til gennem årene, og ligeledes heller ikke andre elevfester jeg kender til.
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by 99E »

Jeg tror ikke klassefester plejer at være med partner.
Jeg har i hvert fald aldrig sådan... Hørt om det.
Handler det ikke om at man lissom skal mindes de gode gamle dage og more sig over hvordan det er gået folk siden?

That being said...
BeritH wrote:Men OK, jeg gider heller ikke at have påhæng med til firmafester, jeg synes tit det bliver anstrengende.

Jeg har det så sådan... Når både Mikkel og jeg har fri, vil jeg da hellere være sammen med ham end med nogen som helst andre.
Det er et klart minus ved en fritidsaktivitet, hvis den ikke kan udføres med Mikkel.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by Gry »

Hm...

I USA bruger de det vidst rigtig meget. At man tager sin mand/kone/partner med. Jeg tænker at man skal lade det være åbent, så hvis nogen ikke *tør* komme alene så har de muligheden, men så lave en "svar senest" og at man så skal skrive hvem/hvor mange man kommer.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by Ane »

I Honduras bruger de de vist aldrig - at man har påhæng med..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by aribeth »

:hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by aribeth »

Problemet løses ved at sørge for at man KUN gifter sig med klassekammerater.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by HeidiO »

Gammel klassefest er da uden påhæng, jeg ville godt nok betakke mig for at deltage i den slags som påhæng, gaaaab!

Om man overhovedet er til gamle klassefester kommer nok an på klassen. Jeg gider ikke min længere, var med til nogle klassefester 4-5-6 år efter vi var gået ud af skolen. Men det endte i det samme altid, klassens klovn, politikeren, og alle andre endte i de samme roller som dengang :traet:
Jeg gider det ikke, er et andet sted i mit liv, og har ikke noget behov for at gentage den slags.
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Gammel klasse fest, med eller uden påhæng

Post by misssophie »

jeg kan heller ikke finde på noget mere gyseligt end at skulle være eller have påhæng med til klassefest

-ok,- lavdepunktet kan selvfølgelig være at sidde på offentlig vej i et sommerhusområde i en lånebil, fordi ens egen bil er brækket ned, og fordi sommerhuset alligevel ikke har wifi...
resten af historien kan jeg kede jer med en anden dag... :brok:
Misssophie
Post Reply