Weekenden skal gå med...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Weekenden skal gå med...

Post by Intunia »

Nogle gange passer vejret ikke rigtig sammen med mine planer. Det blæser helt vildt, så havehalløjet må vente, selvom det kribler i fingrene for at komme i gang.

Jeg har noget skolearbejde der skal være færdig mandag, men det kan hele weekenden jo ikke gå med.
Hvad skal I?
Inspirer mig :heidio:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Weekenden skal gå med...

Post by annetteB »

jeg har Lea hjemme og fra efterskolen og en god ven på besøg fra det københavnske. Vi skal spise de kager, som Lea bager og ellers har vi ingen planer!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Intunia »

Det lyder hyggeligt, Annette.

Spise kager, det synes jeg er god inspiration, men jeg må vist selv bage dem, da manden tager til 40 års fødselsdag, og knægten endnu ikke har lært det. :heidio:
bla bla bla
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Efter morgenmaden har vi været på stranden nogle timer. Er nu ved at tage mig sammen til at tage til byen...god mad, sushi satser jeg på. I morgen bliver det nok til lidt mere strand, og så marked senere på dagen..
/SL
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Weekenden skal gå med...

Post by BeritH »

Vi venter på wrap-manden. Dernæst går turen til en gårdbutik for at købe kød og så skal der hentes lidt kattemad, der går jo lidt til med 5 kræsne katte, der kun spiser det dyreste vådfoder. Så når der er tilbud er det bare med at få købt ind. :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Weekenden skal gå med...

Post by HHansen »

Har arbejdet (det er min vagtuge) og været til hundetræning.
Nu står den på rengøring og oprydning og madlavning - kl 15 kommer der 4 gæster. De bliver til i morgen.
Og når de så er taget afsted i morgen kommer min veninde til film og overnatning. Og SÅ er den weekend så godt og vel brugt.

Er træt og ugidelig, blev hevet ud af sengen i nat p.g.a job. Så lige nu ville jeg meget hellere sove en time, end igang med oprydning.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Pia »

Jeg skal drikke kaffe, rette geografihæfter, fysikrapporter, biologiopgaver og gennemse matematikbøger. Fik lige samlet en ordentlig stak ind i går, og jeg kan godt lide at give mine elever hurtig respons.

I aften kommer svigerforældrene og spiser fisk.

I morgen vil vi lave bolcher med ungerne, vi har indkøbt et større kit med en masse forskellige smage, spændende om det lykkedes at få noget fornuftigt ad af det. :skoer:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Weekenden skal gå med...

Post by annetteB »

Ahahaha - Lea har bagt kagemand med "GO JESUS" på trøjen til vor ateistgæst
-cookie -cookie
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by HeidiO »

I aftes nåede vi lige et sygebesøg hos min mor der ligger på OUH med en ny hjerteklap.

I dag har vi handlet til hele ugen og her i eftermiddag tror jeg vi skal se en film, kan ikke huske hvornår vi sidst har gjort det.

I morgen skal jeg nok en tur til OUH igen, men det afhænger af vejret.
Heidi
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Ane »

Lea har bagt kagemand med "GO JESUS" på trøjen til vor ateistgæst
:hhansen:

Jeg skal have rideundervisning sgu! Hvor fedt er det lige!

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply