Weekenden skal gå med...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Weekenden skal gå med...

Post by misssophie »

det er jo en gavaldig omgang sådan en hjerteoperation,- håber hun hurtigt bliver stabiliseret...
jeg kan godt forstå at det er minusfedt at sidde her på djævleøen imens...

god bedring med hende!
Misssophie
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Intunia »

Ja du skal så, Heidi. Det er sgu ikke sjovt det der.

Nå jeg er lidt træt af, at jeg færdiggjorde 2.sæson af game of thrones i går. Kunne virkelig godt tage et par afsnit mere lige nu.
Dog har jeg Mad Men 5, men hold nu kæft det er gaaaab!
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Weekenden skal gå med...

Post by aribeth »

jeg elsker Mad Men... Vi er igang med GoT2 nu... halvvejs, men vi har også lige fået de seneste sæsoner af True Blood... samtlige sæsoner af Big Bang Theory og hele Lost og et par andre serier jeg ikke lige kan huske...

Og om 14!!! dage starter Doctor Who igen.... WUfuckingHUU
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Weekenden skal gå med...

Post by udlandet »

God bedring med din mor, Heidi! Status er at brände manden endelig var der i dag. 15 min efter havde vi en masse tört brände i garagen :jeanie: Nu er der dömt St. Patriks day på forskud! Andre havde fået samme ide`-
Image
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Weekenden skal gå med...

Post by aribeth »

hvad er det Udlandet?
Raxacoricofallapatorius
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Intunia »

aribeth wrote:jeg elsker Mad Men... Vi er igang med GoT2 nu... halvvejs, men vi har også lige fået de seneste sæsoner af True Blood... samtlige sæsoner af Big Bang Theory og hele Lost og et par andre serier jeg ikke lige kan huske...

Og om 14!!! dage starter Doctor Who igen.... WUfuckingHUU

Årh gid det var mig, som kun var halvvejs i GOT -poogift
Jeg vil se Life of pi eller hvad den hedder, så!
Eller...kunne faktisk godt se Lost igen.
bla bla bla
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Ane »

Håber din mor er ok Heidi.

Undervisningen var god som altid. Liv kører ud, og hun kom jævnligt hos os da vi stod i Måløv. Nu er jeg jo desværre flyttet den forkerte vej i forhold til hende så nu er det lidt sværere, men hun var heroppe med andet ærinde og kom forbi mig på vejen hjem. Jeg prøver at arrangere et træningsophold hos hende her til sommer så vi kan få fyldt lidt læring på :-)

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Ane »

mht. Pixi.. jeg får tjekket hende i april.. der skal Regina vaccineres og så får jeg klaret det hele på en gang. Er ret spændt.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Weekenden skal gå med...

Post by udlandet »

udlandet wrote:God bedring med din mor, Heidi! Status er at brände manden endelig var der i dag. 15 min efter havde vi en masse tört brände i garagen :jeanie: Nu er der dömt St. Patriks day på forskud! Andre havde fået samme ide`-
Image

Hahaha, det er da det forkerte billede. Dette er af en gulerod som min mand IKKE ville have med på arbejde. Hans kollegaer mener at han, som nu er den äldste i deres kage gruppe- Skal overtage pladsen efter hans gulerods spisende kollega, der er gået på pensionen. Billedet er et bevis på at jeg virkelig prövede at sende en gulerod med ham. Nä, det skulle have väret et billede af den tomme Guienness hylde på systembolaget:
Image
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by HeidiO »

Hjemme fra Odense, min mor har det meget bedre idag - sikke en lettelse.
Nu skal det bare fortsætte sådan!
Heidi
Post Reply