Weekenden skal gå med...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Pia »

Hvem underviser, Ane?
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Weekenden skal gå med...

Post by udlandet »

Formiddagen er gået med: Malet en väg, kaffslaberas, rengöring. Besög på systembolaget, man skal jo fejre hvor man kan. Så den står på Gueiness i aften (Ved godt at St. Patriks day imorgen) Senere skal jeg bage Dortes vandbakkelser. Imorgen, jamen så skönt ikke at have planer. Men det kribler for at komme i haven, forelöbig er det blevet til indendörs såning.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Ane »

Superdygtige Liv: http://www.tolsager.net/ som Matea og jeg også var hos Neindorff med

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Weekenden skal gå med...

Post by BeritH »

Ane wrote:Superdygtige Liv: http://www.tolsager.net/ som Matea og jeg også var hos Neindorff med


Jeg har stadig billederne af hendes gamle fjordhest på nethinden. Det var et fantastisk syn :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Weekenden skal gå med...

Post by aribeth »

Max og jeg har været på biblioteket i et par timer mens Milo sov til middag og Keld arbejdede... nu læser vi bøger og jeg sidder her og bipper lidt. Milo fjoller i sofaen...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Weekenden skal gå med...

Post by 99E »

Indtil videre har vi sovet længe og hængt ud på yndlingscafeen med croissanter og kaffe og aviser og den slags...
Og gået shop-amok i tilbuds-øko-varerne i yndlingssupermarkedet og mødt en tidligere kollega, der er på gennemrejse i byen.
Og set asfalt !!!!!!!!!! for første gang i mange måneder. Vi har det vildeste tøvejr (hvilket betyder, skidagen med ungerne på onsdag nok bliver udskudt til efter næste snefald) og alle veje er smeltet sne- og isfri (og alt er VÅDT).

Om lidt, her kl. 14, står den på skolefest.
Forældre-arrangeret skolefest.
Det er sådan en god måde at få skolefest uden at bruge (dyr) lærer-arbejdstid på at arrangere det.
Forældre (og elever) har fundet på temaet (Historiske Årtier) aktiviteter, konkurrencer osv., sat ting og sager op (jeg ved, vores nabo, der er forælder på skolen, skal stå for at skaffe og drive en popcornmaskine...) og bagt kage, man kan købe.
Eleverne glæder sig helt sindssygt til at vise alle (de andre elever og forældre - og lærerne!) hvad de har lavet.

Mikkel bliver sendt på ugens indkøbstur imens jeg hygger med ungerne - og så står den vist bare på slappe-af-aften bagefter.

I morgen: Arbejd, arbejd, arbejd!
Normalt er lørdag min forberedelsesdag, men denne uge bliver det tydeligvis søndag.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Weekenden skal gå med...

Post by Ane »

Jeg har stadig billederne af hendes gamle fjordhest på nethinden. Det var et fantastisk syn :-)


Det gad jeg godt have set. Da jeg ledte efter underviser så jeg hende ride en trakehnerhoppe. Det var så pænt og harmonisk at jeg var ved at falde af stolen. Usynlige hjælpere og en hest der så helt glad, afslappet og tilfreds ud mens der blev redet M øvelser. :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Weekenden skal gå med...

Post by aribeth »

hvis det her vejr bliver ved meget længere... så er vi sneet inde i løbet af få timer!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Weekenden skal gå med...

Post by misssophie »

Ane, hun har/havde vist nogle billeder af fjordhesten liggende på hendes profil på hestenettet...

skal du til hende og have undervisning, eller skal hun besøge dig?

HeidiO,- sikke da noget,- en ny hjerteklap... håber det går hurtigt fremad så hun kan komme hjem hurtigt.
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Weekenden skal gå med...

Post by HeidiO »

Jeg fandt billeder på heste-nettet, det ser meget sympatisk ud, :mikkel:
glæder mig til at høre om undervisningen, Ane :-)
Hvordan går det med Pixi's skade?


Mht min mor, så gik det godt i går.
Idag går det ikke godt, alt for lavt blodtryk, hjerteflimmer og for lav blodprocent, så nu får hun saltvand og noget blod, så det forhåbentlig bliver bedre.
De siger at det er ret almindeligt at man får det sådan, efter en stor operation. Det er bare ikke så fedt at sidde her på Sjælland, mens sneen vælter ned, når jeg faktisk hellere ville være i Odense.

Så skrid sne! Jeg SKAL til Odense i morgen!
Heidi
Post Reply