Jeg kan flyve

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Jeg kan flyve

Post by BeritH »

HHansen wrote:Jeg har det ok i dag, kun øm i arme, nakke og skuldre.. Og det eneste blå mærke jeg kan finde sidder under den ene pat :hva:
Dét får I ikke noget billede af! :lea:


Aaarrhhh Helle dit snerpede kvindemenneske :brok: :brok:

Sidst jeg fløj, kunne jeg ikke huske noget bagefter. Det havde også noget med landingen at gøre. Jeg fløj ned af Vakses ryg og landede med hovedet først i barrieren og var, skal vi bare sige, lettere desorienteret bagefter - i.e. jeg anede ikke hvor jeg var, hvad jeg hed, eller hvad der var sket.

Sidst Sophie fløj brækkede hun ryggen, så mon ikke vi bare kan konstatere at det er farligt at flyve uden flyvemaskine :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg kan flyve

Post by Stimata Doamna »

Aj, hvor kedeligt - ingen billeder...

Generelt er det jo ikke flyvningen, der volder de store problemer. Det er landingen :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg kan flyve

Post by Frieser9460 »

Hvordan f***** har du båret dig ad med at få et blåt mærke under den ene pat af alle steder???? :ehh:

Det er sgu godt klaret!! :mikkel:

Men godt, der ikke skete noget mere alvorligt - det kunne jo være gået helt galt.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg kan flyve

Post by FruTusse »

BeritH wrote:Sidst jeg fløj, kunne jeg ikke huske noget bagefter. Det havde også noget med landingen at gøre. Jeg fløj ned af Vakses ryg og landede med hovedet først i barrieren og var, skal vi bare sige, lettere desorienteret bagefter - i.e. jeg anede ikke hvor jeg var, hvad jeg hed, eller hvad der var sket.

Sidst Sophie fløj brækkede hun ryggen, så mon ikke vi bare kan konstatere at det er farligt at flyve uden flyvemaskine :-)

BeritH


Aaarrhhh......lettere desorienteret er vist en lettere underdrivelse, du var jo helt væk fra vinduet, og i forholdsvist lang tid! :lea: :lea:
Man blev jo helt bekymret dengang :plop: -poogift

Joow, så I bedes venligst undlade det dersens flyveadfærd :fy:

HHansen, godt at der ikke skete mere, selvom det kan være galt nok. Forhåbentlig går det bedre nu? :-)
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg kan flyve

Post by HHansen »

Ja tak, jeg er kommet mig helt over flyveturen :loneb:

Jeg aner ikke hvordan der kunne komme et blåt mærke under min ene pat, jeg har da ellers airbag nok til at tage af :viben:

Men jeg er blevet mere opmærksom på hvad køter laver når vi går tur, jeg skal ikke have flere ture!

Håber alle andre også er kommet sig helt ovenpå ufrivillige flyveture!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg kan flyve

Post by Godzilla »

Nogle flyveture kommer man sig ikke helt over. Min sidste af slagsen volder stadig problemer, især psykiske (læs: angst for at ride)

I dag vover jeg mig op på en westernhest som jeg gerne skulle lære lidt af. Jeg håber at det går stille og roligt så min reptilhjerne kan indse at det, selvom det faktisk ikke ER ufarligt, alligevel er ok at sættte sig op på ryggen af et flugtdyr. :ehh:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply