Kom forår, kom marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

Sikke en dygtig pony, du har, Pia. :elsk:

Jeg startede dagen i dag ud med at give hestene morgenmad, og så tog jeg Jack med ud for at træne lidt. Til at begynde med var han meget ukoncentreret, men til sidst lykkedes det os faktisk at lave en række vellykkede gå frem, stop, bak og flytte bagpart øvelser. Vores første træningsmål bliver at lære at gå pænt for helt slapt tov med hovedet ved min skulder i MIT tempo. P.t. vil Jack nemlig gerne gå forrest, fordi han synes, jeg er for langsom, eller også er han ved at krybe helt ind bagved mig, så han er klar til at hoppe i lommen, hvis vi pludselig skulle møde noget farligt (jeg har stadig til gode at møde noget, der kan skræmme ham, men han vil åbenbart gerne være på den sikre side :viben: ). Så det kommer vi først og fremmest til at arbejde med henover de næste dage. :-)

Da træningen var færdig, og alle drengene var kommet på fold, gik jeg en god tur i skoven med Basil. Derefter havde Bo og jeg et par ærinder, som skulle ordnes, og nu har jeg så diverse gøremål rundt omkring i huset, før jeg skal gøre mig klar, til vi får gæster og skal ud at spise. :aribeth:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Pia »

Nå, sadel og gjord var ikke noget problem, så dagens mål blev en afslappet skridt og trav i longen :-)

Longerer du i alm. grine, Ane?
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Ane »

ja - når jeg er doven.. andre gange i trense.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Ane »

og fedt i øvrigt!! Lader til han har et super sind.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Pia »

Ja, han er ret cool. Vågen, men på en fed måde.

Som jeg kan lide dem :-)
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by misssophie »

så er vi hjemme fra en uges ferie i det mest hyggelige sommerhus, som lå på en bakketop ca 100 meter fra vandet, med udsigt der slår det meste...
dejligt at stå op om morgenen og have den flotteste panoramaudsigt!

bilen blev fixet midlertidigt i Danmark efter sit nedbrud midt på Fyn, og derefter futtede vi til Tyskland og lavede en aftale om at få den repareret.
det var dieselpartikelfilteret den var gal med...
så nu er alle dieseldyser skiftet (2 gange) og dieselpartikelfilteret,- samt div. småting fordi vi gerne ville have det i orden. så bliver det spændende at se hvad den finder på næste gang....
-håber den nærer sig, for vi har planer om 16 dage igennem Europa til Italien med hund og det hele til sommer...

har også brugt ferien til at lægge planer over vores kommende projekter til foråret og sommeren...
glæder os især til vores drivhus som kommer om 5-6 uger...

ellers går alt godt herinde???
Misssophie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

Uh, det lyder som en lækker ferie, MissSophie. :-)

Og hvor er pony dygtig, Pia. :katiekat:

Her sidder lige lige nu og er så propmæt, at jeg dårligt kan røre mig... Jeg har været på Blokhus Fiskerestaurant og spise sea food buffet. Den var som altid fænomenal, men for pokker da, hvor spiser man meget, når maden smager så godt. :roed:

Der ud over fik jeg målt Jack i aften (det havde han ikke prøvet før, men vrikkede ikke med et øre; han stod bare lige så pænt og fandt sig i det)... "lille prut" er kun 126 cm, så jeg vil tro, han ender på mellem 130 og 135 cm, når han er færdigudvokset, medmindre. Men det er også helt fint til lille mig. :askepot:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Godzilla »

Har været i biffen og se Le Miserable. Jeg bliver aldrig fan af musicalfilm.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

Godzilla wrote:Har været i biffen og se Le Miserable. Jeg bliver aldrig fan af musicalfilm.


Ej, hvor sjovt! Jeg skal ind og se den i morgen aften. Og jeg glæder mig RIGTIG meget. :jeanie:

Og jeg elsker heldigvis musicals.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kom forår, kom marts!

Post by BeritH »

Jeg har lige bestilt denne:


Image

Den glæder jeg mig til at flyde i ;-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply