Kom forår, kom marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

Hjemme efter en herlig overnatning med manden. Hyggeligt hotel med Engelsk pub (300 slags öl) Hjemturen gik langs vandet, frokost i "mit" Simrishamn. Fantastisk weekend, det trängte vi til!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HeidiO »

misssophie wrote:et willab garden maxi 4 på 14,1 m2 med ekstra højde og i sort lakering

så er der lige plads til et par behagelige stole også...


Det ser godt ud :mikkel:

Jeg har sået 2 slags peber, 7 slags tomater, bladbeder,dahlia, paletblad, lobelia i 2 farver og rabarber. Så mangler der resten af sommerblomsterne, men de venter 14 dage til 1 måned endnu. Der var 19 grader i drivhuset, virkelig dejligt at gå derude og pusle :annette:

Om lidt vil jeg rykke rundt i den ene af vores stuer, så det jeg har sået kan få en plads derinde.
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kom forår, kom marts!

Post by aribeth »

Jeg drikker en påskeøl, lytter til drengene der bare leger og leger og leger sammen. Om lidt koger jeg blåmuslinger og laver rester til aftensmad. Vi har været ude at gå en lang tur og besøge naboer. Skønt skønt vejr og liv i dag!
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

Jeg vil også have drivhus. Grunden er klar, mangler bare moneterne. Jeg savner vildt at have drivhus!
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Intunia »

Ja jeg begynder jo mit første år med drivhus. Strigledrivhus. Jeg venter bare lige på frosten er helt væk, så jeg kan støbe et gulv derinde, som skal belægges med skiffer. Fint skal det være.

Ellers har jeg alle mulige planer.
Jeg har tegnet hønsehus ,højbede og slowfeederkasse, og hentet lærkestolper og lærkeplanker hos en kammerat, der har købt et savværk og blevet pot og pande med skovfogeden. Pisse lækkert træ, som man bare ikke kan få i tømmerhandelen. :mikkel:

Ja så har jeg bare haft en super lækker dag udenfor. Jeg har redet i bakkerneog suget masser af D- vitamin og prøvekørt min nye ATV med høvogn.
Aldrig mere skal jeg gå over en humplet mark med trillebør....aldrig mere! :jeanie:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kom forår, kom marts!

Post by annetteB »

jeg har leget forår idag: en sød ven agerede chauffør, så jeg slap for at tage bussen med 15 kilo kattemad og et kæmpelæs forårsblomster - så nu er alle krukker tilplantet med hornvioler, primula, perlehyacinter og efeu. Og min morgenkaffeplads er gjort klar: har hentet bord og stol ud fra skuret.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HeidiO »

Pis, vores grydekarruselskab er lige gået i total baglås :brok:

Heldigvis sagde det en så mærkelig lyd sidste gang jeg skulle dreje på det, at jeg skyndte mig at tømme det.
Så skulle vi lige se, hvad der sagde så sært, og vupti så fik vi lukket det - og det er så dét det kan nu :vader:
Heidi
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Susmh »

vuhuu Marie har gået for første gang :jeanie: :jeanie: :jeanie:
Det redder en uge der ellers kun har stået på stress og sygdom :traet: :traet:
Susanne

Always look at the bright side of life.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Pia »

Arbejde, fysioterapeut, optiker, ponyheste, aftensmad og nu vil jeg i seng!
Post Reply