Kom forår, kom marts!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kom forår, kom marts!

Post by 99E »

En mulighed er at anskaffe et ikke-sofabord og så... Forkorte benene.
Det trick lavede vi en gang.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HHansen »

99E wrote:En mulighed er at anskaffe et ikke-sofabord og så... Forkorte benene.
Det trick lavede vi en gang.


Jeps, jeg sidder også og leder efter spiseborde der passer mig i farve og størrelse :-) :askepot:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Kom forår, kom marts!

Post by udlandet »

User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Kom forår, kom marts!

Post by 99E »

udlandet wrote:http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2346427/2346427/

99E, du er efterlyst

I know.
Men det er jo ret svært at henvende sig til en, hvis man ikke har HN-konto.
Heldigvis er frøken Stender god til at høre efter, og har henvendt sig her på Strigler...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kom forår, kom marts!

Post by BeritH »

Dejlig dag i dag.

Jeg har ferie, men var sædvanen tro nødt til at liiiige håndtere en arbejdsmæssig hastesag. Hvad fanden vil de gøre, når jeg ikke er der mere, formentlig fra udgangen af næste måned??? Nå, men det tog jo også kun et par timer.

Jeg skal på arbejde i morgen, fordi jeg har 2 medarbejdere, der stopper, så dem skal jeg naturligvis sige pænt farvel til. Så havde jeg jo regnet med at min rengøringshjælp ville komme i morgen, men hun har meldt pas i denne uge :-( Arrrggghhh jeg har påskefrokost på torsdag, hvor der skal laves mad til 11 personer, så rengøring havde jeg ikke lige regnet med at skulle bruge tid på. Nå men jeg lavede en tidsplan, så skulle det hele alligevel nok gå. Heldigvis er ambitionsniveauet så højt, at selvom jeg ender med at måtte skrue lidt ned, så vil det stadig være OK :-)

Ja altså lige indtil datteren min valgte at smadre sin ankel med en kraftig forstuvning til træning, så jeg måtte tilbringe aftenen på Hvidovre skadestue.

Nå, men om en time er den kogte kylling færdig, så der er kød til kyllingesalat, og kartoflerne til kartoffelsalaten er også snart færdige. Så skal jeg bare tidligt op og bage til mine kolleger i morgen *suk*

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Frieser9460 »

God bedring med datterens fod... og pøj pøj med projekt rengøring, BeritH. Sikke da noget møg, at rengøringshjælpen melder fra, når du har allermest brug for hende.

Her er det ikke bare en dejlig, men en SKØN dag i dag! :jeanie:

Jeg er stadig "høj" ovenpå i går, hvor jeg for første gang mødte min lille nye niece, som kom til verden natten til mandag under lidt dramatiske omstændigheder (hun havde ikke tid til at vente på, at hendes mor kom på fødegangen)... nøj, hun er yyyyyyndig! :elsk: Så fin og så lille... jeg bliver til stadighed benovet over, hvor bittelille og helt "færdig" sådan en nyfødt baby er. :elsk:

Hun skal hedde Martine. :-)

Og i dag, hvor solen skinner og fuglene synger, sidder jeg bare her og venter på, at klokken skal blive 15, så jeg kan lukke min computer ned og køre hjem for at tage imod "en dyrebar last"... men det kan I altid høre mere om senere... :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HHansen »

Er igang med forårsrengøring... startende i det rum der altid bliver forsømt: soveværelset. Så nu er det skinnende og jeg mangler bare at lægge rent sengetøj på når gulvet er tørt. Glæder mig allerede til at komme i seng i aften :-)

Og så mangler bare lige resten af huset... og indkøb.. der er nok ikke så mange mennesker i bilka i dag, vel?? :plop:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Kom forår, kom marts!

Post by HeidiO »

Nej, jeg er sikker på at Bilka er helt mennesketom (men nok først efter kl 21 i aften) :skoer:
Heidi
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kom forår, kom marts!

Post by LoneR »

Jeg har været i Ikea idag, der var nok lige så få mennesker, som i Bilka -poogift

Men ellers skal jeg helt sikkert ikke bruge min længe ventede ferie på rengøring :loneb: - indtil nu i påskeugen har jeg redet min pragtfulde partshest, været i Zoo, være i Ikea med 3 af mine børn, og i morgen skal jeg dels ride igen og pakke, så jeg fredag morgen kan køre til Italien med min søster, og tilbringe hele ugen efter påske i en lille middelalderby i Umbrien i en stor to-etagers lejlighed med alle faciliteter - og hvor skal vi bare ikke andet end daffe rundt, drikke kaffe og vin, se på keramik, spille spil, læse bøger, køre til Perugia og Assisi og KOBLE AF - det blir så fedt. :heidio:
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Kom forår, kom marts!

Post by Mia »

LoneR wrote:, så jeg fredag morgen kan køre til Italien med min søster, og tilbringe hele ugen efter påske i en lille middelalderby i Umbrien i en stor to-etagers lejlighed med alle faciliteter - og hvor skal vi bare ikke andet end daffe rundt, drikke kaffe og vin, se på keramik, spille spil, læse bøger, køre til Perugia og Assisi og KOBLE AF - det blir så fedt. :heidio:


Fedt - lyder som en god tur :-)

Jeg har sovet 12 timer nu - synes godt nok også jeg var udmattet i går. Idag skal jeg lave mere eller mindre ingenting, blot ud til den lille grå, men det er da også til at overkomme :hhansen:
Post Reply