at finde et nyt hjem

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: at finde et nyt hjem

Post by Ane »

Jamen vær ærlig om gode og dårlige sider, og skriv en annonce og se hvad der sker. Meget andet er der vel ikke at sige. Hvis der kommer en der passer til hende er det super, er det umuligt at finde et match så må du justere på enten pris eller annoncetekst til du rammer de rigtige købere. Husk ordentlige billeder.

Jeg troede egentlig hun var skadet, men er det den anden?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: at finde et nyt hjem

Post by Frieser9460 »

Tjah... hvis jeg var dig, tror jeg, at jeg ville lave en åben og ærlig annonce... og så se, hvem der henvender sig på den og tage stilling derfra. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: at finde et nyt hjem

Post by annetteB »

jeg stod jo i en lidt tilsvarende situation med Cooper for nogle år siden: Skulle af med ham, men syntes ikke han var et oplagt "salgsemne" - jeg var så heldig at en sød strigle gad låne ham - og efter et halvt års tid var Intunia og Cooper vist blevet enige om at han gerne måtte blive boende. Så dét gjorde han - og han tilhører nu Intunia.
:elsk:

Coy, som var halt on and off - som Jackie også har været ind i mellem - blev lånt ud til en anden god bekendt. Og aflivet kort tid efter, da han påny blev halt.
Det var OK. Det var nok den vej jeg selv ville gå med Jackie, hvis hun havde været min hest og der IKKE lige stod en Intunia klar i kulissen. Hellere dét end at gense hesten i afrakket tilstand næste år på Vorbasse. Jackie er jo ikke verdens nemmeste hest, heller - alle hendes kvaliteter ufortalt :-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: at finde et nyt hjem

Post by Intunia »

Tak for de pæne ord, Annette. Og tak for tilliden og Cooper :elsk:
bla bla bla
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: at finde et nyt hjem

Post by annetteB »

selv tak - jeg glæder mig hver gang jeg tænker på, at han bor hos dig!
:atengstedt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pipfuglen Viben
Posts: 70
Joined: Wed 27. Feb 2013 15:01

Re: at finde et nyt hjem

Post by Pipfuglen Viben »

Hej June
Jeg har sat mine friske piger på biomajs, det har hjulpet meget.
Jeg fodre 2/3 dele majs og 1/3 hippo cool.
Mvh Viben
Post Reply