Strigler fra smartphone

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Strigler fra smartphone

Post by HHansen »

Godzilla har bedt mig installere tapatalk fordi hun ikke kan tilgå Strigler i et fornuftigt format fra sin smartphone.
Jeg har kigget på det og har af flere årsager ikke installeret det endnu.

Så begyndte jeg at spekulere over hvorfor ikke alle kan anvende Strigler fra smartphone i en læsbar udgave - første gang jeg gik på Strigler fandt den selv ud af det og jeg har den i et godt format hvor man ikke skal forstørre skriften eller bladre fra side til side. Jeg går udfra det er det andre også ønsker sig at kunne.

I dag kom jeg så til at klikke på "skift til almindelig visning" helt nede i bunden af forummet på smartphonen - og SÅ var Strigler i farver som på PC'en men til gengæld håbløst at læse på, fordi man skulle flytte fokus fra højre til venstre hele tiden..
Jeg ledte længe efter en kanp så jeg kunne komme tilbage til smartphone indstillingen, men fandt den ikke.

Så jeg gik ind i indstillinger på min telefon - det er en Iphone - valgte Applikationen Safari og derinde kunne jeg nu slette cookies og indhold, samt rydde historie.

Derefter startede jeg browseren igen og gik på Strigler, og nu valgte den igen smartphone formatet - også da jeg loggede ind!

Jeg vil lige høre om nogen af jer andre der har problemer med Strigler fra Smartphone vil prøve denne løsning?

:linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Strigler fra smartphone

Post by 99E »

Den der "smarte løsning" virker af uvisse årsager ikke på min iPhone.
Jeg kan ikke få lov at logge ind.

Ikke at det generer mig - jeg bruger webudgaven på iPadden eller åbner computeren...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Strigler fra smartphone

Post by aribeth »

Jeg bruger den smarte løsning og det virker fint... Jeg har også trykket på skift til normal visning nogle gange men har ikke anet hvordan jeg kom tilbage igen, men normalt har problemet løst sig selv efter et par dage og så er jeg tilbage på den smarte løsning igen.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Strigler fra smartphone

Post by HeidiO »

Min HTC kan kun bruge mobilformatet når jeg IKKE er logget ind, lige så snart jeg logger ind skifter den til alm. visning - men det er nu også helt fint for mig, skærmen er ok stor.
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Strigler fra smartphone

Post by Pia »

HeidiO wrote:Min HTC kan kun bruge mobilformatet når jeg IKKE er logget ind, lige så snart jeg logger ind skifter den til alm. visning - men det er nu også helt fint for mig, skærmen er ok stor.


Samme her. Min er en Samsung Galaxy.

Ikke at det generer mig, er sjældent på fra tlf.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Strigler fra smartphone

Post by HHansen »

Pia wrote:
HeidiO wrote:Min HTC kan kun bruge mobilformatet når jeg IKKE er logget ind, lige så snart jeg logger ind skifter den til alm. visning - men det er nu også helt fint for mig, skærmen er ok stor.


Samme her. Min er en Samsung Galaxy.

Ikke at det generer mig, er sjældent på fra tlf.


Men har i prøvet at slette cookies?

Den kan velsagtens også huske at når man er logget ind skal man have det andet format - den information ligger i cookies.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Strigler fra smartphone

Post by HeidiO »

Ja det er prøvet, og har da også lige gjort det igen for en sikkerheds skyld - den skifter stadig til alm.visning ved log-in.
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Strigler fra smartphone

Post by HHansen »

HeidiO wrote:Ja det er prøvet, og har da også lige gjort det igen for en sikkerheds skyld - den skifter stadig til alm.visning ved log-in.


Øv, troede jeg havde opdaget noget smart...

Det er jo noget Det lille Egern har lavet dengang han passede Strigler.. Og i modsætning til mig så vidste han jo hvad det drejer sig om.

Det havde været federe hvis det virkede fremfor at installere tapatalk eller andet - som dels ikke er problemfrit efter hvad jeg kan læse mig til, men heller ikke gratis for brugerne.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Strigler fra smartphone

Post by HHansen »

Jeg har ændret en indstilling på foraet, som burde betyde at når man er logget ind så virker den mobil venlige visning. Vil nogen teste det?
(har ingen anelse om hvad jeg laver! :plop: )
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Strigler fra smartphone

Post by Pia »

Den gik i hvertfald på mobilvisning her på iPad.

Det plejer den ikke.
Post Reply