Tablet til ungerne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Tablet til ungerne

Post by Pia »

Jeg savner at kunne have min iPad når ungerne er hjemme og vil købe en tablet de kan spille på.

Nogen anbefalinger til hvad mærke der er børneegnet?

Jeg gider ikke købe iPad, hvis den ryger på gulvet!

Krav: Den skal have en rimelig størrelse skærm og være billigere end iPad :atengstedt:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Tablet til ungerne

Post by HeidiO »

Og hvad er så en rimelig størrelse skærm?

Jeg er vældig tilfreds med min google Nexus 7, den er hurtig, har pæne farver på skærmen og koster et par tusinde med 32 gb hukommelse.

Min mor har en noname tablet i samme størrelse, mener hun gave 11-1200 for den, og den er efter min mening lige til at stritte ud af vinduet. Den er virkelig langsom og har dårlig skærmopløsning.
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Tablet til ungerne

Post by Pia »

Jamen skærmen er jo netop svær, for nogle mærker har en enorm ramme udenom, og det gider jeg ikke betale for. en 7" er vel okay, hvis det er reel skærm og ikke inkl. ramme.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tablet til ungerne

Post by Anja »

G har en nexux 7, det er en fin størrelse at håndtere for ham og stor nok til at man kan se film på den.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Tablet til ungerne

Post by Pia »

Det endte alligevel med endnu en iPad. 2 eren er godt nede i pris efterhånden, så den blev det.

Den er lidt sjovere at se film osv. på.

Anja, har du nogle gode Apps forslag?
Post Reply