Lasagne-gate!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Lasagne-gate!

Post by aribeth »

Image

:hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lasagne-gate!

Post by HHansen »

:viben: :viben:

Jeg har smagt de der findus lasagner - der er ALT for lidt pasta i for min smag.. det er kun kødsovs og bechamelsovs...
Men om det er hest eller ko - det kan jeg altså ikke smage.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lasagne-gate!

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Jeg har aldrig smagt det....


Selvfølgelig har du ikke det - her inde er jeg jo den eneste der spiser klam færdigmad -poogift :aribeth:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Lasagne-gate!

Post by Dorte Hansen »

HHansen wrote:
smukke-ped wrote:Jeg har aldrig smagt det....


Selvfølgelig har du ikke det - her inde er jeg jo den eneste der spiser klam færdigmad -poogift :aribeth:


Nix... jeg æder skam også klam færdigmad.... En del af det smager endda så godt at jeg aldrig i livet gad at bøvle med at lave det selv...
Nu med køter-bande!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Lasagne-gate!

Post by aribeth »

Jeg har heller ikke smagt de der findusretter... men hestekød smager jo fint, dog ville jeg være lidt træt af at have købt noget som værende okse og så var det hest!

Men altså... de der findusretter?!?! Lasagne er da noget af det nemmeste at lave selv... alternativt bruge Miracolis pakke til det...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Lasagne-gate!

Post by HHansen »

aribeth wrote:Jeg har heller ikke smagt de der findusretter... men hestekød smager jo fint, dog ville jeg være lidt træt af at have købt noget som værende okse og så var det hest!

Men altså... de der findusretter?!?! Lasagne er da noget af det nemmeste at lave selv... alternativt bruge Miracolis pakke til det...


Ja da - jeg laver det som regel også selv. Men der ER dage hvor jeg bare ikke GIIIIIIDER lave mad. Simpelthen, det eneste jeg magter er at smide noget frossent i ovnen. Og så kan det godt blive sådan én. Eller noget andet færdigmad.
Nogen gange er det også bare så billigt i fakta at jeg ikke gider købe kød og tomat og pastaplader og løg og mælk osv osv.. når jeg for 10,- kan få en lasagne portion til én person.
Jeg er klar over at prisen afspejler kvaliteten. Men det smager altså ok. (bortset fra manglen på pasta, jeg KAN bedst lide min lasagne med masser af pasta i)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Lasagne-gate!

Post by Pia »

Nu fik jeg lyst til at lave lasagne...

Jeg har kun ko i fryseren, mon det går an?

Jeg har aldrig prøvet at lave lasagne, jeg synes det er kedelig mad, men ungerne elsker det, så nu må jeg vel lære det...
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Lasagne-gate!

Post by 99E »

Jeg synes, det helt store problem er:
Hvis man kan sælge hestekød med alle de officielle veterinærstempler på, der siger det er OKSEkød - hvor er så garantien for, det ikke er selvdøde ræve, tilfældige mordofre eller "bare" et eller andet gement affaldskød, der er smøkfyldt med mere skrammel end normalt tilladt?

Og det ER også et problem med de der hakkede ponyer i Findus-lasagner:
Hvis det fejlagtigt er mærket som okse - hvad er så garantien for, det ikke er fyldt med medicinrester og andre nasty sager?

Hestelasagne af sundt og raskt hestekød er sikkert helt fint.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Lasagne-gate!

Post by Pia »

Jamen det er jo netop det der er problemet, som jeg forstår det?
Det er ikke så meget at det er hest, herregud...

Men at hesten, æslet, mordofferet etc.kan være smækfyldt med medicin og sygdom.

Lasagne, nu med Buta :-)
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Lasagne-gate!

Post by aribeth »

KOmmer det ikke fra Rumænien... derovre er det sikkert ikke så smækfyldt med medicin!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply