Så turde jeg logge ind igen...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Så turde jeg logge ind igen...

Post by lonek »

Syntes ikke ligefrem mit liv var helt så fantastisk, som jeg ellers lige drømte om, og med afskeden af 2. hest indenfor kort tid, bestemte jeg mig for - Aldrig mere hest! Og derved loggede jeg ud herinde...

Men i dag har jeg så turdet kigge ind igen - for jeg savner altså hestelugten og alle jer herinde! :atengstedt:

Nogle har mulighed for at kigge mig over skulderen på fjæsen, mens andre måske har set jeg er dukket op på HN - i kattetråde :linski: for de der heste, gjorde ondt at tænke på... Menmen, jeg er landet alene i Silkeborg og satser på, min ellers opadgående livskurve hurtigt finder rytmen igen og stiger. Jeg er flyttet tilbage pga en sagsbehandler, der er villig til at hjælpe og hun er godt i gang! Så håber sq livet bliver lidt rarere hernede. Og alene, hentyder jo til at jeg har brudt med kæresten, hvilket ikke er ubetinget dejligt heller - men han har godt nok gjort det nemt her i bruddet og været god til at fremhæve de sider af sig selv, som jeg ikke synes var ret gode... :ehj:
Så ville bare give info videre om at jeg er at genfinde her - for dem, som måtte interesserer sig herfor! :hhansen:

God resterende søndag til jer alle!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by KatieKat »

Velkommen tilbage Lone. Jeg har savnet dig.. :kindkys:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by lonek »

Årh tak! :elsk: -Jeg har savnet at småsnakke om alverdens små og store ting i praktisk udførelse, så'n i fysisk tilstedeværelse oppe nordpå. -Ja, altså med dig :hhansen: det var jeg lige ved at glemme...
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by KatieKat »

Jeg der var godt nok lidt tomt på de kanter sidste gang..
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by Stimata Doamna »

Dejligt at høre, at der er lys for enden af tunnellen - det har godt været kraftigt op af bakke for dig i et stykke tid!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by Anja »

Jamen vi kan da bare aftale at vi skriver "HEST: Foran heste-relaterede emner" på den måde kan du læse 97% af trådene herinde uden at møde hest før du er klar :heidio:

Velkommen tilbage :-)
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by lonek »

Hehe, tak-tak :hhansen: -men jeg tror skam, jeg er klar til hesterelaterede emner igen. Det er helt skørt, men kigger -godt nok kun på nettet, der må jo være grænser- efter annoncer, hvor de kunne bruge en part. Jeg SAVNER bløde muler og lugten af hest!
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by lonek »

Hehe, tak-tak :hhansen: -men jeg tror skam, jeg er klar til hesterelaterede emner igen. Det er helt skørt, men kigger -godt nok kun på nettet, der må jo være grænser- efter annoncer, hvor de kunne bruge en part. Jeg SAVNER bløde muler og lugten af hest!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by annetteB »

velkommen tilbage :-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så turde jeg logge ind igen...

Post by Frieser9460 »

Velkommen tilbage LoneK - dejligt at se dig herinde igen. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply