Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Ane »

Det er sejt gået Mia :rat: :katiekat:

Fedt med hegnet Missophie, god service må man sige, og prompte. Til gengæld ikke så fedt med skulderen. hvordan har du skadet den?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Mia wrote:
udlandet wrote:
Mia wrote:Har i dag fået en binyrebarkhormonblokade i knæet - av av - nu håber jeg det virker, så jeg slipper for operation. Skal til kontrol om 4 uger.


Min mor fik kørekort :rat: i mandags, jeg er SÅ stolt af hende. :elsk:

Så nu du bare krydse fingre for at det virker. Tillykke med din mors körekort, hvor gammel er hun?


Ja, det håber jeg også.

Min mor bliver 57 år om en måneds tid.

Din mor er bare sej, det er bare SÅ godt gået. Jeg kan godt forstå at du er stolt!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

jeg vil bare se Django Unchained igen!!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Ane »

Har igen igen fældet træer. Denne gang klods op og ned ad hestefolden, faktisk pillede vi kortvarigt trådene ned så træet kunne falde ind på folden. Hesten spiste hø 10 m. væk og vippede ikke med et øre. Hverken da vi startede motorsaven, eller da træet bragede ned. Eneste reaktion var at Pixi kom ned for at se om vi havde noget med der kunne spises. De er altså fantastiske :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by 99E »

:aribeth: Lørdagscroissanter og snorkende hund under spisebordet... :elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Annemaja »

Har hygget med både kæreste, hunde og hestene :-) Om lidt bad, lidt film og så i bio med kæreste og døtre lidt senere :-) Vidunderligt dovent :linski:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

Kaffe... glade børn... lidt tømmermænd og fantastisk afslappet ovenpå kæresteaften igår hvor ungerne blev passet af mormor!

Og jeg elsker får!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Frieser9460 »

Min formiddag har stået i hestenes tegn... og jeg har fået bekræftet, at en mindre pony lige præcis er det, jeg har brug for, for at kunne være modig og cool og håndtere selv de lidt mere udfordrende situationer!! :jeanie:

Nu har jeg drukket kaffe og skal have ordnet marsvinenes løbegårde + gået tur og trænet med Basil.

Derefter skal hestene ind på stald for natten, og så skal der laves hjemmelavet lasagne. :aribeth:

Resten af dagen skal bruges på hygge, mens jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg skal på besøg på et Fell pony stutteri. :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Helt alene bytur i dag- Det var faktisk ok, jeg er ret stolt af mig selv. Og jeg har handlet, TIL MIG SELV :hhansen: Mödte nogen gode venner så der blev lige tid til kaffe også. Har bestilt hotel i näste weekend, et sted med en Engelsk pub :respekt:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Lena »

Frieser9460 wrote:Min formiddag har stået i hestenes tegn... og jeg har fået bekræftet, at en mindre pony lige præcis er det, jeg har brug for, for at kunne være modig og cool og håndtere selv de lidt mere udfordrende situationer!! :jeanie:

Nu har jeg drukket kaffe og skal have ordnet marsvinenes løbegårde + gået tur og trænet med Basil.

Derefter skal hestene ind på stald for natten, og så skal der laves hjemmelavet lasagne. :aribeth:

Resten af dagen skal bruges på hygge, mens jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg skal på besøg på et Fell pony stutteri. :linski:


Spændende........ hvem skal du besøge? Jeg går ud fra at det er én i Jydelandet.......
Post Reply