Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Jaaaa - Det er Februar!

Post by HHansen »

Ny tråd!!! :jeanie:

Skal vi ikke snart have forår??? Jeg giiiiider ikke mere vinter.

Så nu tager vi sydpå i morgen. :jeanie:

Heeeeelt ned til Hamburg. Hvor vi besøger http://www.miniatur-wunderland.com/ for tredie gang, i morgen skal vi have en rundvisning bag kulisserne.

Derefter finder vi vores hotel og et godt sted at spise - og mon ikke vi også skal ud og have lidt tysk øl. :druk:

Dejlig weekend bliver det!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Den togbane har jeg hørt meget godt om, den skal vi også se, når lejlighed byder sig.

Jeg er kommet hjem fra stalden, hvor Signe og en veninde har hygget om isponyerne.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by stardancer »

Det skulle da blive april-vejr i dene måned ifølge meteorologerne, så lugter det vel lidt af forår :hhansen:

Jeg synes i øvrigt vi skulle nøjes med 2 årstider; vinter med masser af frost og sne og forår med mildt vejr, solskin og fuglekvidder :elsk:

Edit: smid selv det her n ind hvor det mangler :skoer:
/Sofie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

HHansen wrote:Ny tråd!!! :jeanie:

Skal vi ikke snart have forår??? Jeg giiiiider ikke mere vinter.

Så nu tager vi sydpå i morgen. :jeanie:

Heeeeelt ned til Hamburg. Hvor vi besøger http://www.miniatur-wunderland.com/ for tredie gang, i morgen skal vi have en rundvisning bag kulisserne.

Derefter finder vi vores hotel og et godt sted at spise - og mon ikke vi også skal ud og have lidt tysk øl. :druk:

Dejlig weekend bliver det!

Det ser godt nok spändende ud! Helt vildt. Det må jeg bare opleve... God tur.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Födselsdag kl 11 i nabobyen. Oprydning i min fars have i eftermiddag. 50 & 18 års fest kl 17. Jeg var länge om at bestemme om vi skulle deltage i aften, men vi kan jo sige nej til dem hver gang. Og egentlig fölte jeg mig klar til et större selskab. Men jeg har spist glutenfrit i 3 dage. Jeg ville finde ud af om det var det jeg ikke kunne tåle. Resultatet er at jeg har endnu mere ondt i manven, ondt i mine knä og födder. Det er da helt vildt, man SKAL vel ikke behöve at spise gluten -poogift
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by HeidiO »

Efterlyser den skyfri himmel der var lovet - her er gråt...

Musik på anlægget, og om lidt bliver jeg vist nødt til at køre en tur med støvsugeren.
Bagefter er der et par heste, der gerne vil have fjernet alle de løse hår.

Senere satser jeg på at vi skal forbi søster og svoger og høre om deres sydafrika-tur :-)
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Signe og jeg skal hestehygge i dag, først går turen ud forbi Randis hest.

Bagefter med vores egne, jeg prøvede og købte sadel til Signes pony i går. Så i dag skal hun have lov at få en ridetur. :-)

Drengene skal lave hønsehus, tror de nok :skoer:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by HeidiO »

Pia wrote:Signe og jeg skal hestehygge i dag, først går turen ud forbi Randis hest.

Bagefter med vores egne, jeg prøvede og købte sadel til Signes pony i går. Så i dag skal hun have lov at få en ridetur. :-)

Drengene skal lave hønsehus, tror de nok :skoer:


Fedt med sadel, hvad blev det for en?

Det er da forresten kyndelmisse i dag, og der er så mange vejrvarsler at man kan vælge lige det der passer - og siden vi er stået op til en snedækket have, så jeg holder på "Sner det på Kyndelmissedag, får vi tidligt forår"

Kom forår, kom sol, kom lune dage.....
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Vi ser børne MGP og spiser slik. Top hygge.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Ane »

Jeg hepper på det vejrvarsel Heidi :askepot:

Jeg har været i luksussupermarkedet i dag.. dammit de har lækre ting, og masser af øko. Kom hjm med brisler og skorzonerødder. Brislerne er spist og var fremragende, rødderne bliver stuvet i morgen. Hestene er blevet beskåret og Regina var i longe - det fik hun en del spas ud af :ehj: - men var sød nok.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply