Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Frieser9460 »

Lena wrote:
Frieser9460 wrote:Min formiddag har stået i hestenes tegn... og jeg har fået bekræftet, at en mindre pony lige præcis er det, jeg har brug for, for at kunne være modig og cool og håndtere selv de lidt mere udfordrende situationer!! :jeanie:

Nu har jeg drukket kaffe og skal have ordnet marsvinenes løbegårde + gået tur og trænet med Basil.

Derefter skal hestene ind på stald for natten, og så skal der laves hjemmelavet lasagne. :aribeth:

Resten af dagen skal bruges på hygge, mens jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg skal på besøg på et Fell pony stutteri. :linski:


Spændende........ hvem skal du besøge? Jeg går ud fra at det er én i Jydelandet.......



Jeg skal besøge Stutteri Gartnergaarden ved Frederikshavn. Og jeg glæder mig VILDT!! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by HeidiO »

Godmorgen!
Jeg drømte det var mandag og vi havde sovet for længe.... Så kan man da vågne i en fart...
Heidi
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

HeidiO wrote:Godmorgen!
Jeg drømte det var mandag og vi havde sovet for længe.... Så kan man da vågne i en fart...

Men du nåede ikke ud af dören som jeg engang gjorde. Skolen var ret lukket :viben:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Jeg bliver aldrig trät af at se Tarzan Mama mia :elsk:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Dagens kunde: Mail: Jeg vil gerne bestille, og så fölger en räkke numre. Det er ok, men han har bare et navn og ingen adresse. Jeg beder om adressen. Men den udleverer han ikke til hvem som helst :lea:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Lena »

udlandet wrote:Dagens kunde: Mail: Jeg vil gerne bestille, og så fölger en räkke numre. Det er ok, men han har bare et navn og ingen adresse. Jeg beder om adressen. Men den udleverer han ikke til hvem som helst :lea:


Det er fanme nogen mærkelige kunder du har....... :hhansen:


Her er huset blevet tomt igen...... Ældste er kørt hjem og vi ser "Forrest Gump"....... igen igen igen........


Jeg er spændt på hvad du ser og synes, Louise......... oppe i Frederikshavn......
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Lena wrote:
udlandet wrote:Dagens kunde: Mail: Jeg vil gerne bestille, og så fölger en räkke numre. Det er ok, men han har bare et navn og ingen adresse. Jeg beder om adressen. Men den udleverer han ikke til hvem som helst :lea:


Det er fanme nogen mærkelige kunder du har....... :hhansen:


Her er huset blevet tomt igen...... Ældste er kørt hjem og vi ser "Forrest Gump"....... igen igen igen........


Jeg er spændt på hvad du ser og synes, Louise......... oppe i Frederikshavn......

Ja, de er virkelig märkelige. Men mange er også söde nok. Men jeg ved godt hvor de mest besvärlige bor. De er så samtidig også de dårligste betalere. Underligt sådan en forskel der kan väre.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by misssophie »

jeg har åbenbart lavet et vægtløfter-stunt med skulderen.

jeg stod med strakte arme over hovedet og holdt en brusekabine-side

så smuttede den forneden og så vejede den selvfølgelig lidt mere.

idet man spænder musklen mens man har strakte arme, trækker musklen sig selvfølgelig sammen, og kan faktisk rive sig selv af, der hvor den er hæftet

vi har lige været på weekend hos familie i Viborg, og nåede næsten hjem før motoren brækkede sig...
det er garanteret dyserne der er døde,- normalt en operation til vist 30.000 bobs.

heldigvis havde vores mekaniker i sidste uge fortalt os at vw kører udvidet garanti på de biler der har visse typer dyser,- så vi slipper gratis.

Ane, i har jo også vw som diesel,- måske i skulle checke det!?

ps. det gælder også visse typer seat skoda og audi...
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

Jeg lavede sådan en skulder der i sommers! Jeg faldt over en trillebør og tog ved i en boksvæg for at undgå at falde men røven er for tung og jeg falder alligevel, men armen er samtidig også stærk og holder sit greb... indtil det sagde smæld... og så kunne jeg ikke bruge armen i mange mange uger...

Det har drillet lige siden, selv nu hvor jeg sidder og skriver på pc'en kan det mærkes... og for en måneds tid siden fik jeg skulderen tjekket... det er netop noget med påhæftningen (eller hvad det hedder) som har været flået næsten over...desværre har jeg fået en del arvæv der, som så nok vil blive ved med at drille.

Det er faktisk lidt træls!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by misssophie »

det er da totalt træls!

"det sker oftest for middelaldrende mennesker" fik jeg at vide...

-som om det skulle gøre mig gladere!!!

fanden og helvede...
Misssophie
Post Reply