Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Annemaja »

Pia: Åhr - overså dit indlæg i går..... er helt vildt og meget enig med LoneR der...

Dit hjem dine regler!
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by misssophie »

fodre heste og ænder, ordne stald, rive gammelt hestehegn ned, tømme møjvognen i møddingen, smide knust asfalt på grusvejen og jævne med minilæsseren, og grave store sten op af jorden...

-og altsammen inden morgenmaden!!!!!!!

nu er jeg fandme også sulten....
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Er lidt brugt. Var til fest i går. Jeg er så stolt over at jeg gjorde det. Det var super hyggeligt, jeg overlevede alle flk, selvom jeg lige havde lidt krise om eftermiddagen. Både mig og mange drak vand til maden, vi ville begge köre hjem. Men så fandt jeg ud af at det var rent spild :hhansen: Yngste drengen var med. Jeg er så superstolt over ham, han var genert. Men snakkede med folk (Så godt det nu går, men alt det tandböjleskrot han har i munden) En dejlig aften, med buffet udefra, der fik englene til at synge. I dag er der bare dömt sofa.

Pia, jeg föler med dig. Ikke sjövt med en mor der ikke fatter. Jeg fatter slet ikke at folk skal släbe rundt på deres hunde. Jo mindre, jo mere föler folk at udyret er velkommen. Men din gamle hund er den der bor der, så som de andre siger----
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Stimata Doamna »

Altså Pia, du skal sgu ikke være en datter efter hendes hoved, når det tilfældigvis passer hende at lege familie - du er jo Pia og det har du bare at holde fast i. Så I leger kommefremmede, og det er hende, der kommer på besøg. Så hun har pinedød at opføre sig som en ordentlig gæst!

Her har weekenden stået i planlægningens tegn. Vi skal til rund fødselsdag og bryllup i slutningen af april. På Bornholm. Det er en længere dagsrejse, og vi skal også have afsat datter og dyr... Nå, men det går vist op i en højere enhed.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Stimata Doamna wrote:Altså Pia, du skal sgu ikke være en datter efter hendes hoved, når det tilfældigvis passer hende at lege familie - du er jo Pia og det har du bare at holde fast i. Så I leger kommefremmede, og det er hende, der kommer på besøg. Så hun har pinedød at opføre sig som en ordentlig gæst!

Her har weekenden stået i planlægningens tegn. Vi skal til rund fødselsdag og bryllup i slutningen af april. På Bornholm. Det er en længere dagsrejse, og vi skal også have afsat datter og dyr... Nå, men det går vist op i en højere enhed.


Vi napper gerne datteren :linski:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:Vi napper gerne datteren :linski:


Super - I skal nok køre lidt tidligere hjemmefra end sædvanlig. Hun skal i skole både fredag og mandag...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Stimata Doamna wrote:
Pia wrote:Vi napper gerne datteren :linski:


Super - I skal nok køre lidt tidligere hjemmefra end sædvanlig. Hun skal i skole både fredag og mandag...


Ingen problem, jeg har en skole lige ved hånden :jeanie:
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by BeritH »

Godnat alle strigler.

Nu er jeg træt, har siddet og arbejdet hele dagen. Det er årsafslutning, og vi har en (ja EN) arbejdsdag til at afslutte. Helt hul i hovedet.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Annemaja »

På vej i seng! Hvorfor går hyggelige friweekender altid alt for hurtigt....???

Jeg går ind for mere fritid - jeg elsker fritid....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Stimata Doamna »

Pia wrote:Ingen problem, jeg har en skole lige ved hånden :jeanie:


Det er garanteret en af de der nymodens nogen, hvor der er lidt fleksibilitet, forståelse og sådan noget? Rent administrativt er vi desværre underlagt den sorte skole, som den fungerede i Frankrig i 50'erne, så kun dødsfald i den nærmeste familie er undskyldning nok for at give børnene fri. Ellers er der sanktioner i form af eftersidninger, dumpede tests og andet godt. Ikke engang farmors 90-års fødselsdag kunne kvalificere som gyldig fraværsgrund, men den dag, hun skal i jorden, er det ikke noget problem. Man har jo også så meget mere fornøjelse af bedsteforældre, når de er døde...

Fravær i forbindelse med sygdom accepteres dog - mod lægeattest - og det er jo bare så fedt at lære børnene at 'pjække' og lyve allerede fra 4-årsalderen.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply