Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Hvis jeg nu lover hverken at være sød eller fleksibel? ( I hvert fald når du ser på det)

Øv, men jeg ved det godt. Det er ikke til at få fri fra den skole.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Jeg har været på arbejde og bagefter ude at ride på isponydyr, trænet en bunke heste (5 stk) i at gå i trailer, spist omelet, hygget med ungerne + kæreste og nu nyder jeg et stykke mørk chokolade (og overvejer at gå i seng meget snart!)

:-)

I morgen er der en lang dag igen.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

smukke-ped wrote:Feber...... :traet:

God bedring, Ped!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by HHansen »

Juuubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Fleggaard har igen rittersport med rom rosiner og nødder :respekt: :aribeth:

Mums... En hel stak er hjembragt.

Vi havde en fantastisk vidunderlig weekend i Hamburg, endte med at bruge både lørdag og søndag i miniatur wunderland.. 10 timer i alt. Og vi har nok stadig ikke set alle detaljer.... :hhansen:

Så var vi ude og spise, og lige der skulle jeg nok have taget brillerne på da jeg læste menuen vi besluttede os for... For jeg troede vi skulle have bagt østers, carpaccio, kalvesteg med champignonsauce og ost. Så vi valgte en rødvin til.

Østersen var god nok og smagte virkelig godt. Derefter kom så carpaccio af Sashimi Laks :anonym: Meget lækkert men overraskende... Men det var ikke noget i forhold til overraskelsen da hovedretten var torsk indpakket i parmaskinke og dertil champagnesauce og stuvet hvidkål. Det smagte rigtig rigtig godt... Så det var ikke noget dårligt valg. Men overraskede blev vi :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by HeidiO »

Menu med overraskelser :viben:
Heidi
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

Hvem kører til fleggaard efter sådan noget chokolade til mig hva!!!!!


Jeg har ørepine... det gør pisse ondt... her roder, jeg er bagud med studierne alt sejler... øvha!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Mia »

Har haft en dejlig og hyggelig aften med den lille grå, bare en masse strigleri og nusseri. Han prøvede ihærdigt at fortælle mig noget i dag, men er lidt i tvivl om hvad det var... Håber han prøver igen i morgen.

Jeg har vist vand i læggene, nogle der har gode råd mod det?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by annetteB »

jeg er startet på arbejde igen. Det er dejligt - men jeg er overraskende træt.
:traet:

Ville muligvis ikka have været så slemt, hvis jeg nu havde fået bare LIDT mere end tre timers arbrudt søvn natten før. Men så må jeg huske dét til næste vinter.
:hhansen:

Nu: Arbejde.
Bagefter: Sovning.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

Jeg har fået to forskellige slags penicillin nu... har højst sandsynligt både mellemørebetændelse, øregangsbetændelse, pande- og bihulebetændelse og et eller andet andet betændelse som lægen også nævnte...

Og så undrede hun sig over at jeg kunne høre på det "raske" øre, for jeg har en kæmpe klat ørevoks derinde som ikke kan skylles ud før diverse betændelser er behandlet... men det KAN jeg heller ikke så godt... høre altså! Mit højre øre kan jeg ikke høre noget på... der er der bare sus og larm og når noget larmer så bliver det værre. mit venstre øre kan jeg høre lidt på fordi der ikke er al det der susen og larm foran lyden...
Men det er sgu ikke til at holde ud at jeg ikke kan høre hvad børnene siger, hvad Keld siger, hvad mine studiekammerater siger når vi skyper... ja, når nogen siger noget!
Jeg er træt af at sige HVA' hele tiden!

Nu håber jeg alle de her piller virker!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Dorte Hansen »

Hader verden....

Er der hvor jeg nok er nød til at sige farvel til verdens aller sødeste hund.

Det gider jeg ikke og det kan jeg slet ikke rumme...

Fie er den dejligste hund i verden, og hun har da ved gud fortjent at leve rigtigt længe....


Image
Nu med køter-bande!
Post Reply