Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Ja, det synes jeg, du skal, på lærred.

Det ville være flot.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Lena »

Æv, sådan en skulder fik jeg lavet mig i det tidlige efterår, da UNIK mente at der var en bøhmand efterham i skoven...... og i ren jubel over at have overlevet, så kom han til at slå op med røven i det vi rider ud af skoven..... og jeg lægger mig ned over halsen på ham for ikke at få grene i hovedet...... Så er det pænt svært at holde sig i sadlen, så jeg bare holdt fast i halsen med min højre arm...... Dét tog 5 månder..... og det driller stadig lidt engang i mellem.

Det lyder da godt nok som om det er Fellpony du skal have Louise....... Spændende hvad du finder dig.

Her står den på weekend arbejde...... Vi har vist kun 3 unger hjemme i aften, så det bliver total råhygge!! En sjælden ting i et kommunalt døgntilbud!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Laaang dag i det danske. Men nu bor den äldste ikke på gaden, men i en campingvogn. Ikke luksus, lidt af et lig. Men vand og vindtät. Det föles rigtig godt at jeg ved hvor han skal sove i nat :elsk:
Post Reply