Skyr

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Skyr

Post by LoneR »

Jeg kan ikke lide skyr, jeg synes det smager grimt. Men jeg kan godt lide græsk yoghurt, som smager rigtig godt!
Men hvor kommer flødeskum ind i billedet?
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Skyr

Post by LoneR »

smukke-ped wrote:Jamen hun er besat at alt hvad der kan slanke.....hun er fedme op....i den grad at det er sygeligt......hun spiser alt muligt, og meget af det, men hun vil ikke indrømme det.....og snakker altid ALTID kun om nupostænger og crap...


Hæ, måske skulle hun bare spise mindre af det hele?
Jeghar smagt sådan en nupo chokoladebar engang - for helvede for var det overdreven sødt og ulækkert. Jeg kunne lige klare to bidder, så var det rigeligt. Og de indeholder da iøvrigt mange kalorier i forhold til et stykke rugbrød med pålæg, så jeg kan slet ikke se fidusen med dem?
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Skyr

Post by HHansen »

Flødeskummet kom ind i billedet da nogen nævnte at skyr kunne bruges til desserter
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Skyr

Post by Pia »

Jeg blander gerne skyr og flødeskum med vanille, det er god creme til frugtsalat :-)
Post Reply