Når tillid og troværdigheden svigter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Når tillid og troværdigheden svigter

Post by Jeanie »

Har man en god ven eller veninde, så har man, tror man nok en man kan stole på og regne med, have tillid til.......eller hvad ?? Nå men jeg har ikke mange betroede venner men et par stykker er det da blevet til, og jeg havde da også tillid til at indgåede aftaler fra begges sider var indstiftet for at blive overholdt...MEN SÅDAN ER DET ÅBENBART IKKE.... :? Lige et par eksempler: Jeg har fået nyt job, hvilket ikke længere er nogen hemmelighed, det har det heller aldrig været, men nogen skulle ikke lige vide det fra andre end mig selv....Meeeeen......det ved de fleste i min omgangs kreds, eller ihvertfald de fleste af dem jeg kender, og mærkeligt nok er oplysningene ikke kommet fra mig, men en betroet veninde, som ABSOLUT nok skulle lade være med at fortælle noget til nogen somhelst... :roll: Nå, men det er ikke første gang jeg støder ind i at denne ´´veninde´´ har informeret om mit privatliv i størrere kredse, også udover den jeg selv færdes i, og faktisk så meget at der er nogen der ved mere om mig end jeg selv hidtil har været bekendt med...????... :x Selv min Travtræner har fået info, om ting der er ham ganske uvedkommende...banale ting, petitesser og uvæsenligt nonsens, så som at jeg skulle have brækket mig ved den sidste fest vi holdt....ØHHHHHH...kan jeg ikke lige errindre...men ikke grundet alkohol, men jeg brækkede mig ikke, var den sidste der gik i seng, efter at have ryddet op efter selskabet, og var den første der oppe for at fodre..og fejlede iøvrigt ikke en skid... :x HVAD HAR HUN UD AF DET...vås, pjat, bavl..... :x ??? Idag kunne en anden veninde så fortælle mig, at hun(sladretasken), skulle have brugt merer tid hos mine heste i træning end hos mine heste hjemme i den tid hun skulle passe dem medens jeg har været på ferie...OG Hun har kørt i min bil, som bestemt ikke stod til fri afbenytteles, kørt den næsten tør for benzin, så den fulde tank jeg efterlod den med, var brugt til at fragte folk rundt fra det ene sted til det andet...og jeg kunne fined min bil med en tank under kvart fuld.....ridser i instrumentbrættet, og møg beskidt.....og jeg havde lige ofret en polering dagen før vi rejste. Der var indkøbt 10 baller spåner, kun to var tilbage da jeg kom hjem...hvor er de??? De var ihvertfald ikke brugt i mine bokse, og der var 100 kg havre, der var mindre end to kg tilbage da vi kom hjem...hvad fanden har hun brugt det til ???? iflg. foder plan bliver der maks brugt 4 kg dagligt...14 dage X 4 kg= 56 kg....HVOR ER RESTEN ???? :x Hun har brugt kvit og frit af telefonen iflg. min datter, og hun har hængt konstant på nettet.....sovet i min seng, og ikke ryddet op efter sig en eneste gang.. :x Drukket af de øl og vand jeg havde i bryggerset, og ædt af mit kød i fryseren....!!! Men pisse på min tillid til hende det kan hun finde ud af, og kommer kun når der sker noget interessant, så som nu hvor vi skal have min gode vens hest opstaldet i de 8 måneder, en lille fin og fornem og hamrende lækker araber..uha så er det spændene at dukke op og måske få lov at ride på den..MEN HUN KAN FA.....* TRO NEJ !!!! :evil: HUN KAN HOLDE SIG VÆK FRA MIN MARTRIKEL...FOREVER!!! Jeg er så skuffet over at skulle hører sladder og pladder om mig selv fra hendes side, at jeg efterhånden har lyst til at slå hende rigtig hårdt i måsen.... :evil: men hun fatter nok minus...!! Hvad sker der for folk, som straks i samme sekundt de bliver betroet et eller andet i al tillid, fiser ud og fortæller det lystigt til højre og venstre..... :? Jeg er bare så træt i mit lille hoved af at være så ´´interessant´´......og ved ikke hvordan jeg skal få hende forklaret at det skal stoppe, og at hun ikke nødvendigvis behøver at fortælle alt hvad hun oplever her hos mig.... Der er mange ting hun ikke ved, men der er også mange små ting hun ved noget om, og hun er fan....* god til at gøre dem interessante..... Gad vide om hun får et kick af at irretere mig ???????
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeanie - der er kun en vej tilbage, og det er fremad. Sådan en ´´veninde´´ kan ingen bruge og hun bør ikke have plads i dit liv. Hold på dine gode fortsætter, men inden, så mener jeg at du bør lade hende forklare sig. Der sker aldrig noget ved at høre historien fra personens egen side, det kan jo være at sandheden er begravet et eller andet finurligt sted. I har sikkert delt en masse gennem tiden - giv dig selv en muighed for at afslutte det værdigt.
Post Reply