Så kan I sætte X i kalenderen!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Så kan I sætte X i kalenderen!

Post by xtiny »

Den Bimse-blå kat er nu nået til: Jeg vil gerne aes på ryggen- aee aee. :mikkel:
For første gang! :rat:

Ellers har han siden engang i sommers, hvor han rendte ubemærket ind og ud (af de åbne vinduer- åbne til vores katte!), gået fra totalt bims i blikket og røvbange for JER (I ÆDER GARANTERET KATTE!) til- mere ro.
Han er stadig bange/sky, men knap så meget, nu forstår han, at jeg vil lukke ham ud af døren, når han vil ud- fremfor: Katten vil ud, den satser på vinduet, men er for bange, så døren står åben til, vi håber han er ude. (Det har været ret koldt til tider...)

Og nu måtte jeg ae ham! Så jeg tror, han nok har været tam som killing, men er faret vild i den onde Verden. (For katte er det en vildt ond Verden- tit).

Ae: Ikke længere end at han skød ryggen op nogen gange, men nu vil jeg altså plyndre indekattenes madskåle- okay? Okay. Jeg har éen gang foregrebet en vild kats tilnærmelser, så jeg ved- vent. Tålmodighed! :peg:

Jeg tror ikke på, at han er født vild. Et rigtigt vildt dyr ville aldrig finde sig i ryg-aen. Ikke en hankat.

Nå, nu er han vores- så må vi se om, han bliver tam nok til: At miste bollerne eller livet!

(Jeg fik aflivet vores ældste kat i december, og selvom jeg ikke savner at have 11 katte, så er der mere plads til Bimse-blå. )
Selvom Blå, Plå og Anton er bange for ham (De har deres eget beat!)- og Klæbe ikke kan fordrage ham: MIIIJAAAW!
Hunkattene er vant til- og snuser bare.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Så kan I sætte X i kalenderen!

Post by Frieser9460 »

Det er altid en sejr, når en vildkat pludselig accepterer berøring - tillykke med successen. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply