Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Post by MinnaN »

Være mere glad, finde mig selv, få lettet transitionen for mine børn.

Det burde vist være rigeligt.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Post by Pia »

Jeg dur ikke til nytårsforsætter. Hvis jeg synes noget trænger til at skulle laves om, gør jeg det om det så er 24 april, 12 oktober eller en hvilken som helst anden dato. :-)

Men jeg håber, at 2103 bliver lige så godt, som jeg synes 2012 var.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Post by udlandet »

HHansen wrote:Vi er lige blevet enige om at vore nytårsforsæt er at blive inviteret mere ud...

Synes alle vores venner er gode til at komme her - men vi har vist ikke været hos nogen siden september... måske kan de slet ikke lide os?? :hva: :graed:

Og ellers er det at vi vil ud og have flere kulturelle oplevelser - som Hey Jude teaterkoncerten i fredags :elsk:

Så på søndag snupper vi en anden Beatles koncert - The bootleg Beatles og radiounderholdningsorkesteret i Musikhuset. Det bliver nok også fint :jeanie: -heavy

Er man til Beatles skal man se dem her hvis man har mulighed; http://www.google.se/search?q=the+bootl ... 66&bih=630

Jeg var ikke til Beatles inden, men disse 4 skönne mänd har fået mig omvendt. Udover at de er totalt charmende og dygtige. Så er de hylende morsomme!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Post by Godzilla »

Jeg plejer at lave et "projekt" i starten af hvert år. Dvs. et tema som jeg prøver at være mere obs på i det nye år.

I rigtig mange år har jeg så haft set samme tema, så nu gider jeg ikke at lave det til et projekt for året mere. Det er åbenbart et livslangt tema som jeg så bare har sat på repeat.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
loo1
Posts: 19
Joined: Fri 11. Jan 2013 23:19

Re: Hvad er dit nytårsforsæt for 2013?

Post by loo1 »

Ane wrote:jeg har lovet mig selv at læse mere og ride mere i 2013



Hvilket bøger :)
Her finder du DK bedste udvalg af Billig Rideudstyr
Post Reply